Flipps Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei har en stefar som er litt flink på å skaffe seg billige mobiler som som oftest er verdt hva han betaler for dem, men nå har det seg slik at han hadde en Nokia E88 liggende med en Porsche logo på. Det store spørsmålet er vel hva den koster, selv har jeg ikke kunne funnet noe som helst informasjon om den via å søke og heller ikke funnet noe bilde så håper det er noen her som kan hjelpe. Skal ta å legge ved noen bilder senere Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Aldri hørt om og finner i likhet med deg ingen info om det på nettet. Eneste jeg finner er generell info om Nokia E88. Ser ut som den ble produsert i 2010 så kan ikke se for meg at den er verdt så veldig mye. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Med tanke på at relativt nye smart-telefoner selges for 200,- på Finn så er den ikke verdt noe spør du meg. Solgte nylig en HTC one X for 300,- selv. Lenke til kommentar
Flipps Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Hei her er noen bilder av den, tenker prisen muligvis kan være litt høyere da den muligvis er gitt ut i begrenset og ekslusiv utgave, For det meste er den av plast med unntak av dekselet som virker som det i metall (lov å håpe på gull?) det brune er skinn, usikker på om ekte eller falsk. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvis Porsche hadde noe med denne å gjøre hadde det nok stått Porsche på den. Mulig det er kinavare hvis den logoen der er Porsche logo, de liker å putte på diverse logoer i hytt og pine. Lenke til kommentar
Flipps Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Hvis Porsche hadde noe med denne å gjøre hadde det nok stått Porsche på den. Mulig det er kinavare hvis den logoen der er Porsche logo, de liker å putte på diverse logoer i hytt og pine. Det står Porsche på logoen, må se litt nøye for å faktisk kunne se det, har mine tvil selv om at den er autentisk men logoen er i det minste detaljert og den har IMEI nr og alt så er litt skeptisk på om den er falsk. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dette er en "Nokia" fra Asia som er verdt ca like mye som plasten den er laget av. At det står porsche på noe gjør det ikke til gull, dessverre. Sikkert affeksjonsverdi, men lite annet. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dette er nok en 'ekte' kina telefon - 'Made by China' som det står bakpå telefonen, jeg sjekket mot en rm-287 jeg har liggende og den er 'Made in China'. Hvis du får en 5'er for telefonen så ville jeg ha solgt den - og nei, den er ikke laget av gull. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Stusset litt over det selv. Den er faktisk ikke laget i Kina, men av Kina! Lukter jalla lang vei og er som sagt neppe verdt noe mer enn vrakpant. Du kan ihvertfall banne på at om Porsche hadde lagd denne så hadde det stått det bakpå og man hadde definitivt funnet noe på nettet om det. Endret 20. desember 2015 av KANE2009 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det litt interessante her at hvis man går inn på nokiamuseum.com eller nokiamuseum.info så finnes ikke Nokia E88 i det hele tatt. Så dette er helt sikkert en helt ekte Kina-kopi "Made by China". Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg har hatt en slik!! Den er ikke orginal men kopi. Desverre....Kjøpte en i Asia for mange år siden for 1500,-. Lenke til kommentar
Flipps Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Tar å går for at det er en kopi da og legger den i den gode gamle skoffen for utdaterte telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå