stigkors Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 En kar spurte om et spill som var noen år gammelt og het havets herskere, det var ikke et norsk spill så det kan umulig ha vært orginal-tittelen. Noen som har hørt om et slikt spill? Og evt hva tittelen EGENTLIG er? hs stig Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 havets herskere er tittelen... er et gammelt spill der du seielr rundt og handler osv. Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 ØØØHH?? Jaha, det var visst det kuleste spillet han noen gang hadde spillt. Er det å få kjøpt? Hvor gammelt er dette egentlig? Produsent? takk for svar forresten!¨ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tror dette er Abandonware nå... Søk litt på google etter abandonware, så finner du det kanskje! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) (feilpost) Endret 16. november 2003 av NuB Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Ok, skal prøve det, det har ingen engelsk tittel altså? Hjertelig takk for hjelp Lenke til kommentar
darker Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 lød utrolig kjent. hmms.. sifra hvis du finner det da? Tror jeg har spilt det for mange mange år tilbake.. *gamle dager* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 En kar spurte om etspill som var noen år gammelt og het havets herskere, det var ikke et norsk spill så det kan umulig ha vært orginal-tittelen. Noen som har hørt om et slikt spill? Og evt hva tittelen EGENTLIG er? hs stig Jeg har problemer med å lese dette på noen annen måte enn som et dikt *grin* Og forresten -- ikke bruk bare store bokstaver i tittelen. Jeg har endret det, men ta det som en advarsel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 En kar spurte om etspill som var noen år gammelt og het havets herskere, det var ikke et norsk spill så det kan umulig ha vært orginal-tittelen. Noen som har hørt om et slikt spill? Og evt hva tittelen EGENTLIG er? hs stig Jeg har problemer med å lese dette på noen annen måte enn som et dikt *grin* hahaha skulle akkurat til å si det samme,. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Havets hersker (sløyf den siste e'en) *grin* Det var sikkert meg som har skrevet det pga jeg har etterlyst det, mend et er ikke det beste jeg har spilt men det var kjekt i tid og stunder leter foresten etter det fremdeles. Forøvrig så ER det mulig det er et Microsoft/Micropros produkt eller noe, husker ikke helt. Har en cd et eller annet sted, men jeg fikk det aldri til og fungere i win2k, CD-ROM'en fant aldri cd'en når jeg skulle starte spillet etter install :| Endret 17. november 2003 av Eurofighter Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 NOEN fulgte ikke så godt med i norsk timene. Vil vel ikke kalle prosaen dikt.. Forøvrig har dektektiven (meg) gjordt en god jobb og har vært i kontakt med de som førte spillet i norge. Det er såvidt jeg ved et svensk spill utgitt av TARGET GAMES og orginaltittelen er Havets Vargar. -TAKK FOR MEG Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 NOEN fulgte ikke så godt med i norsk timene.Vil vel ikke kalle prosaen dikt.. Forøvrig har dektektiven (meg) gjordt en god jobb og har vært i kontakt med de som førte spillet i norge. Det er såvidt jeg ved et svensk spill utgitt av TARGET GAMES og orginaltittelen er Havets Vargar. -TAKK FOR MEG Joda, godt mulig det...men det er fortsatt veldig "plagsomt" å lese når det står oppstilt som et dikt :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 tenker du kanskje på Xcom - terror from the deep? eller den Terminal Velocity clonen fra Microsoft Games.."deadly tide" Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg tror neppe det.. Ikke det at jeg kjenner til spillene du snakker om men så vidt jeg vet er det et slags strategi -trade spill. Alle fornøyde med langsgående skriving nå? Foreslår å lese flere bøker for å øve opp "linjeskift" funksjonen til øynene... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg ville muligens ha "lest flere bøker for å øve opp "linjeskift" funksjonen til øynene" hvis det var lekse til en norsk time eller noe Men siden det er snakk om fritid og minoritet som skriver på den måten i forumet...såe gidder jeg ikke Men det jeg lurte på, er Havets Vargar abandom ware. Eller kan det kjøpes noe sted ? Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Har sett en svensk side som solgte det for 129 kr + frakt, tror det havnet på rundt 250 spenn. Husker desverre ikke siden, men google hostet opp bedre resultater med Havets Vargar enn Havets Hersker. Lenke til kommentar
lundez Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 godt det er flere som liker d spillet:) tar det enda fram jeg for å kose meg.. sen en pm for å diskutere spillet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå