AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei Hvordan skal jeg sjekke opp en fyr som sier selv han er litt sjenert? Dette merket jeg også da jeg prøvde å eskalere med han. Jeg spurte hvorfor han ikke holdt rundt meg litt på kødd, (jeg flørtet veldig med han..) og etter at jeg spurte, begynte han å holde rundt meg osv, haha. Utad er han veldig selvsikker, veldig mandig og selvfølgelig kjekk, eller hva jeg skal si, så hadde aldri trodd han var sjenert sånn sett. Men ja, når bør jo fyren skjønne at jeg er interessert? Eller trenger han et hardt spark i ræva? Må jeg virkelig lede an i starten? Eller hvordan gjør man det med sjenerte gutter? Barrieren burde vel vært brutt nå ettersom jeg har vist veldig tydelig at jeg vil ha han. Så det burde vel være hans tur nå..? Aldri vært borti sjenerte gutter..haha! Begynnelsen av 20-årene På forhånd takk Anonymous poster hash: 7b984...d8c Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor i huleste skal du legge an på en sjenert fyr? Er planen din å kjede deg resten av livet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor i huleste skal du legge an på en sjenert fyr? Er planen din å kjede deg resten av livet? Haha, neinei, han er absolutt ikke kjedelig, men jeg tror han er sjenert på damefronten! Og fordi jeg har utrolig lyst på han.. noe sinnsykt også Anonymous poster hash: 7b984...d8c Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) ta litt initiativ du så kommer det seg sikkert. hva med å fortelle han hvor lyst du har på han? hvis han er like gira så går det nok raskt Endret 20. desember 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Er han oppdrat av en feministisk alenemor? I så fall må du finne en standardkontrakt for fysisk samvær som dere begge må undertegne i vitners påsyn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor i huleste skal du legge an på en sjenert fyr? Er planen din å kjede deg resten av livet? Fordi det ikke er sikkert at han vil være sjenert overfor henne for evig og alltid, evt synes hun at det er greit at han er litt sjenert så lenge hun vet hvor hun har ham. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Star Fox Skrevet 20. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg ser ikke koblingen mellom å være blyg og å være kjedelig. 16 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Men liksom, lurer på om sjenerte gutter (pådro matfronten) må bli sparket i ræva hvis det skal bli et forhold eller at ting går fremover? For de får vel ikke ut fingeren selv selv om jenta har signalisert interesse? Anonymous poster hash: 7b984...d8c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Mente selvfølgelig på damefronten, ikke matfronten. Skriver fra mobil ? Anonymous poster hash: 7b984...d8c Lenke til kommentar
Charlie Brown Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Led an nå i begynnelsen, så vil du nok se at det forandrer seg etterhvert som han blir mer trygg på deg. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 For de får vel ikke ut fingeren selv selv om jenta har signalisert interesse? Det vil kanskje være mer korrekt å si at de ikke får inn fingeren selv. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det er bare å lede an. Er selv sjenert, så kjenner meg igjen. Åpner seg etter hvert 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Han skjønner nok at du er interessert, men han er vel bare usikker. Isåfall vil det være mye lettere for ham om du bare leder an. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Det er bare å lede an. Er selv sjenert, så kjenner meg igjen. Åpner seg etter hvert Fortell hvordan sjenert du er da? Så hvis en jente kommer og sjekker deg opp, viser at hun er keen gjennom handlinger og ord, så holder du fremdeles igjen? Hvor lang tid skal man gi det? Vil jo at han skal ta insj til å sende sms også, ikke bare meg ;P Anonymous poster hash: 7b984...d8c Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Det er bare å lede an. Er selv sjenert, så kjenner meg igjen. Åpner seg etter hvert Fortell hvordan sjenert du er da? Så hvis en jente kommer og sjekker deg opp, viser at hun er keen gjennom handlinger og ord, så holder du fremdeles igjen? Hvor lang tid skal man gi det? Vil jo at han skal ta insj til å sende sms også, ikke bare meg ;P Anonymous poster hash: 7b984...d8c Mhm, nå kjenner jeg ikke fyren, men det problemet jeg har er at jeg går veldig fort tom for ord og blir ganske "stiv". Man er gjennomgående usikker og har lett for å overtenke. Så selv om du akkurat flørtet med ham, så kan han innen han er hjemme igjen, ha overbevist seg selv om at ingenting skjedde og om jenta virkelig er interessert. Ja, det høres helt tragisk ut, men det går faktisk an! Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men hvis det har foregått over lengre tid, så burde han klare å sende en melding. I alle fall sånn etter hvert når det blir rutine med natta, kos og alt det der. Man skal være ufattelig sjenert for å ikke klare å sende en mld. Klarer han ikke det må han være av den ultrasjenerte typen, og da er det enkleste å spørre ordrett om interessen er gjensidig. Endret 21. desember 2015 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå