Gjest Slettet-cvVoQz Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei! Min Samsung Ativ 9 ble for 2 år siden kjøpt for litt over 11000,-. Feilen ble oppdaget for under 2 måneder siden. Problemet er at maskinen slår seg av når den angivelig har ca. 40% strøm igjen. Den er faktisk tom, og når den settes på lading, lader den fra 1%. Er dette en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei! Min Samsung Ativ 9 ble for 2 år siden kjøpt for litt over 11000,-. Feilen ble oppdaget for under 2 måneder siden. Problemet er at maskinen slår seg av når den angivelig har ca. 40% strøm igjen. Den er faktisk tom, og når den settes på lading, lader den fra 1%. Er dette en reklamasjonssak? Tok meg 10 sek å finne denne... http://www.dinside.no/931339/pc-batteriene-dine-skal-vare-i-opptil-tre-aar Lenke til kommentar
Strato Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei! Min Samsung Ativ 9 ble for 2 år siden kjøpt for litt over 11000,-. Feilen ble oppdaget for under 2 måneder siden. Problemet er at maskinen slår seg av når den angivelig har ca. 40% strøm igjen. Den er faktisk tom, og når den settes på lading, lader den fra 1%. Er dette en reklamasjonssak? Du kan også kjøre batteri kalibrering. Det finnes programvare for dette på pc'n. Det er ikke sikkert det er noe galt med batteriet. Det kan godt hende at det bare er batterimåleren som tuller litt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Defekt batteri kan reklameres på, utslitte batterier kommer du ikke langt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå