Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Så verken Bethesda eller gamer.no er involvert i kritikken din. Noen i samme bransje har gjort dumme ting ved andre tidligere for andre produkter. Veldig relevant for denne diskusjonstråden. Hvis du leser det første jeg skrev, så vil jeg si det i høyeste grad var relevant for denne tråden. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Denne posten? "Dette er en av grunnene at jeg ikke respekterer anmeldere av spill" At noen andre anmeldere har blitt bestukket av andre utviklere gjør at du føler for å dumpe litt galle i denne tråden? Classy. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Denne posten? "Dette er en av grunnene at jeg ikke respekterer anmeldere av spill" At noen andre anmeldere har blitt bestukket av andre utviklere gjør at du føler for å dumpe litt galle i denne tråden? Classy. Det var om artikkelen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Så verken Bethesda eller gamer.no er involvert i kritikken din. Noen i samme bransje har gjort dumme ting ved andre tidligere for andre produkter. Veldig relevant for denne diskusjonstråden. Hvis du leser det første jeg skrev, så vil jeg si det i høyeste grad var relevant for denne tråden. Joa, din generelle beskyldning om alvorlig lovbrudd slengt i "alle retninger" uten noe som underbygger påstanden er sikkert relevant.... AtW Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Alvorlig lovbrudd er tror jeg ikke det er. Det blir som å kjøpe seg reklame. Det er uetisk når journalistisk innhold og reklame blandes, men det er neppe et alvorlig lovbrudd. Endret 21. desember 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 De får iallfall gjennomgå på nettet! 2 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 De får iallfall gjennomgå på nettet! Morsom! ...og litt sann. Men husk: Så lenge vi har internett kommer haterne kommer alltid til å lage masse støy. Det betyr ikke at de snakker på vegne av flertallet. Folk som er fornøyde lager ikke masse støy. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Denne posten? "Dette er en av grunnene at jeg ikke respekterer anmeldere av spill" At noen andre anmeldere har blitt bestukket av andre utviklere gjør at du føler for å dumpe litt galle i denne tråden? Classy. Det var om artikkelen Artikkelen er primært (sånn jeg leser den) en hyllest til at Bethesda har ambisjoner om noe mer enn andre rpg-er. Og at dermed blir det flere bugs når startskuddet for lanseringen kommer enn når andre mindre ambisiøse utviklere lanserer. Skjønner jeg det riktig at du ikke respekterer anmeldere av denne grunnen? Jeez, mann. Jeg vil mye heller ha et spill som er 3 prosent mer vaklevorent og 150 prosent mer underholdende. Spill som prøver på noe mer er alltid mer interessant etter min mening i hvertfall. Om det gjør at korthuset har littegranne flere bugs så kan jeg leve med det. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Etter å spilt gjennom Fallout 4 er bugs det minste jeg vil kritisere Bethesda for. Fallout 4 er et jævlig bra spill, MEN tingene jeg ikke tilgir Bethesda for er Alt for mange legendary fiender/items, blir tedious og legendary items er værre enn søppel når en kommer 1/4 inn I spillet. For enkelt til og med på det vanskeligste. Use drugs kiddies, drugs has no bad side effects whatsoever but will make you Godlike! Ha med Super Mutant eller Synth inn på BoS air shippet og nobody gives a fuck Jeg kan denge løs på en gammel dame med sledgehammer, ha litt fisticuffs med bystanders og etter alle er bevistløs er alt good og forgiven. Mangel på super mutant gigolo Trade caravans en setter opp bare valser uten problem gjennom super mutant og raider Territory og er udødelige. Alt jeg kommer på i farta som jeg mislikte... er mer også, spesielt noe jeg ikke klarer å sette helt ordene på men hele spillet mangler immersion. I alle fall jeg klarer ikke å leve meg inn i Fallout 4 verdenen på samme måte som 1-3 og New vegas. Det henger liksom ikke sammen og jeg blir konstant minnet om at dette bare er et spill... som det er.... men virker poengløst når folk er udødelige og superadvanced cryo pistols er tilgjengelige overalt. Det jeg likte som var en stor forbedring fra tidligere fallout spill er Power armor med fusion cores og damage systemet den hadde. Endret 23. desember 2015 av Gunman1986 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Nei, jeg tilgir ikke Bethesda når de lager slike ting fulle av bugs. Min taktikk er alltid den samme, jeg venter med handelen til de har fikset opp problemene, og jeg er tålmodig, jeg kan godt sitte på gjerdet og vente i noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå