Golf'ern Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Liverpool virker mer ufarlig enn oss, det er godt gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Another loss Endret 20. desember 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det gleder meg hvor elendig LFC er for tiden, som bestilt for oss Man Utd fans. Klopp er topp! Det gleder meg også at deres byrival er 3 ganger så store som dere. Sier mer om deg enn United. Gjør jo ikke det? Hva sier det om meg at Ciry er større en United. United har ikke en spiller som hadde komt inn i troppen til City engang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Ydmykelse! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Tror ikke jeg kan huske at vi spilte en dårligere kamp en dette under Rodgers. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 JADDA!!!! Husk å ikke klage neste gang da. Fair practice on this forum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år1-2 mot fuckings Norwich? Å tape borte mot et av ligaens desiderte formlag er ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Mange passasjerer i dette laget for tida. Trengs noen utskiftninger. Alt for lite vilje! Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Also, noen må si til Can at han må kvitte seg med ballen raskere. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Can tror han er verdensmester nå som klopp er trener. Gjekk han ned noen hakk a! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 For en deilig kamp av Watford. Liverpool virker å være bunnlaget i dagens kamp. Forferdelig kamp av de og strålende av Watford! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år1-2 mot fuckings Norwich? Å tape borte mot et av ligaens desiderte formlag er ikke i nærheten engang. happy med 0-3 mot Watford? Endret 20. desember 2015 av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år1-2 mot fuckings Norwich? Å tape borte mot et av ligaens desiderte formlag er ikke i nærheten engang. happy med 0-3 mot Watford? Hvorfor er ikke du med på Holmgang egentlig? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år1-2 mot fuckings Norwich? Å tape borte mot et av ligaens desiderte formlag er ikke i nærheten engang. happy med 0-3 mot Watford? Hvorfor er ikke du med på Holmgang egentlig? Hvorfor drar du United inn ialt? vi begge er dårlige for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Haha, dette er det svakeste jeg har sett av ett lag i PL i år1-2 mot fuckings Norwich? Å tape borte mot et av ligaens desiderte formlag er ikke i nærheten engang.happy med 0-3 mot Watford?Hvorfor er ikke du med på Holmgang egentlig? Hvorfor drar du United inn ialt? vi begge er dårlige for tidenFordi det er slik forumet fungerer. Man tar alltid forsvarsposisjon. Alltid vært sånn (og tape hjemme mot Norwich er desidert verre enn å tape mot forslaget Watford) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det gleder meg hvor elendig LFC er for tiden, som bestilt for oss Man Utd fans. Klopp er topp! Det gleder meg også at deres byrival er 3 ganger så store som dere. Sier mer om deg enn United. Gjør jo ikke det? Hva sier det om meg at Ciry er større en United. United har ikke en spiller som hadde komt inn i troppen til City engang. Du blander "større" med "bedre", ellers nesten rett! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå