Gå til innhold

HS3 vs HS3PRO, og når er ny versjon forventet?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny, og dermed har jeg en del spørsmål. Men begynner først med dette...

Forstår det slik at det er HS3 som er best, og folk blir mest tilfreds med når det skal automatisere. Så tenkte å gå for det.

http://www.homeseer.com/home-control-software.html

Ser at det er en PRO versjon som inkluderer noen AddOns og plugins som jeg er usikker på om jeg trenger. Vanningssystem, tviler jeg på jeg noen gang skal ha... men hva med det andre, er det noen dere som er her mener er viktig, og hvorfor??

Så var det HSTouch, må man ha denne? Eller finnes det ferdige "apper" man kan bruke?

Hva med neste versjon? Når er den forventet? Tenker at det er en del penger for meg å svi av, så jeg vil gjerne holde meg til vanlig versjon om det faktisk møter alle mine behov. Og jeg vil helst ikke kjøpe en lisen som blir foreldet fort, grunnet ny versjon.

Ser forresten at det er julekampanje nå, så er jo noe å spare der.

http://us3.campaign-archive2.com/?u=81fb27cc7f76eb3d3966ee0f7&id=e4e27b30da

Om noen kan dele av sin visdom med meg, så setter jeg stor pris på dette.

Takk for hjelpen og ha en velsignet god uke!

mvh tonheim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte selv HS3 Pro på BlackFriday tilbudet. Tenkte det var like greit og gå for "alt" med en gang når jeg først skal bruke noen kroner på dette.

Om du vil lage dine egne oppsett med HSTouch som du kan bruke på mobil eller nettbrett, så anbefales nok HS3 Pro. Om du har litt erfaring med webdesign\koding ol, så kan også tilsvarende løsninger lages som nettside hvor man styrer enhetene i huset, som @GeneralVirus er innpå.

Ellers så kan du kjøpe "basic" versjonen, så oppgradere til Pro senere for et mellomlegg om du skulle ombestemme deg.

Lenke til kommentar

Hva med neste versjon? Når er den forventet? Tenker at det er en del penger for meg å svi av, så jeg vil gjerne holde meg til vanlig versjon om det faktisk møter alle mine behov. Og jeg vil helst ikke kjøpe en lisen som blir foreldet fort, grunnet ny versjon.

Versjon 1 kom i 1999. Versjon 2 kom i 2005. Versjon 3 kom "nå nettopp" i 2014.

Jeg tror ikke versjon 4 kommer neste år... ;)

Lenke til kommentar

Velkommen, det er ofte tilbud, gjerne 50%.

Pro anbefales grunnet HSTouch.

Bare spør, vi hjelper gjerne.

Så jeg kan egentlig bare vente til det kommer et 50% tilbud og ikke haste med dette på 25%? Kommer nok ikke skikkelig i gang enda heller, og kan jo prøve litt med testversjonen når jeg har tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hver 2-3 mnd. har de tilbud, jeg vet de har et nytt tilbud 50% til påske.

Send en mail, si at du var for sent ute til BF men gjerne vil komme i gang. Hvem vet...

Hehe

Sånn jeg kjenner dem er det faktisk mulig at det funker :)

Jeg sendte de en mail på julaften og spurte når neste 50% ville være. Fikk da svar at de kjører dette 2 ganger i året.

Fikk 10% ekstra i rabatt (i tillegg til de 25% som allerede var juletilbudet), men før jeg visste ordet av det fikk jeg en ny mail med en 50% kode og med ønske om en riktig god jul :)

Lenke til kommentar

Hver 2-3 mnd. har de tilbud, jeg vet de har et nytt tilbud 50% til påske.

Send en mail, si at du var for sent ute til BF men gjerne vil komme i gang. Hvem vet...

Hehe

Sånn jeg kjenner dem er det faktisk mulig at det funker :)

Jeg sendte de en mail på julaften og spurte når neste 50% ville være. Fikk da svar at de kjører dette 2 ganger i året.

Fikk 10% ekstra i rabatt (i tillegg til de 25% som allerede var juletilbudet), men før jeg visste ordet av det fikk jeg en ny mail med en 50% kode og med ønske om en riktig god jul :)

Jeg prøvde på det samme før jul også. Har enda ikke fått svar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...