John-Abruzzi Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hei. Jeg har googlet mye hvordan man kan flaske hjemmebrygg uten sediment. Det finnes dyre og kompliserte måter å gjøre dett på. Men en ting jeg har tenkt som kan fungere er å flaske uten å karbonere for så å bruke en kullesyre maskin fra feks Elkjøp og tilsette kullsyre i etterkant når ølet skal nytes. Er det noen som har erfaring eller tanker rundt dette? Lenke til kommentar
cæshåbærs Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hei. Jeg har googlet mye hvordan man kan flaske hjemmebrygg uten sediment. Det finnes dyre og kompliserte måter å gjøre dett på. Men en ting jeg har tenkt som kan fungere er å flaske uten å karbonere for så å bruke en kullesyre maskin fra feks Elkjøp og tilsette kullsyre i etterkant når ølet skal nytes. Er det noen som har erfaring eller tanker rundt dette? Du kan etterkarbonere under gjæringsprosessen uten problemer. Tilsett gjerne kretominsukker før du begynner og vips, nydelig øl 1 Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 kullesyre maskin. Støtter den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå