Morten44 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hei Etter nettopp å ha oppgradert til windows 10 har jeg et veldig irriterende problem....start siden endrer seg for hver gang jeg åpner nettleseren.Bruker forøvrig chrome til nettleser.Siden som kommer om mest heter houmpage.com men det kan og komme opp andre sånn som nordik bet foreksempel, Har satt google.com til standar nettleser i chrome å i andre innstilninger.Det veksler mellom 4-5 forsjelige sider som kommer opp når jeg starter nettleseren. Kjører malware programe spy hunter å det finner 1 infeksjon som heter houmpage.com men om spyhunter klarer å fjerne infeksjonen vet jeg ikke,for etter en liten stund er probleme tilbake å vis jeg kjører spyhunter på ny så finner den houmpage.com igjen.Er det virus jeg har fått?? Bruker avg til virus program...er det noen som kan anbefale et bra program som er gratis å så kan fjerne problemet mitt?? Eller som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner malware/viruse?? Morten Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Er nok malware / adware, sjekk utvidelser i nettleserene dine, og scan med malware antibytes & antivirus du har på PC'en, feks Defender. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Vært borti noe liknende for mange mange år siden. Måtte fjerne skiten fra veldig mange forskjellige steder og det var ingen 100% garanti så det tok faktisk kortere tid å installere Windows på nytt, da ble skiten garantert borte også Klarte vel å få vekk greiene skikkelig 1 gang og det tok en hel dag. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 https://malwaretips.com/blogs/malware-removal-guide-for-windows/ Denne er grei Lenke til kommentar
Morten44 Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 Vært borti noe liknende for mange mange år siden. Måtte fjerne skiten fra veldig mange forskjellige steder og det var ingen 100% garanti så det tok faktisk kortere tid å installere Windows på nytt, da ble skiten garantert borte også Klarte vel å få vekk greiene skikkelig 1 gang og det tok en hel dag. Måtte bare gi opp til slutt...måtte bare installere windows på nytt!! Nå er pcen som ny!!! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Fint at det løste seg. Hadde samme problem og fikset det ved å tilbakesette pcen til en dato før trøbbelet startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå