SirreStrikk Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Heisann, Se følgende link: https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1638251&su=3895104C-EA6D-4853-B0CD-ADB9120687D0 Ser dette noenlunde greit ut? Jeg skal ha OS på ssd'n, ellers så har jeg en SSHD liggende her fra før av som jeg skal bruke. Det jeg trenger er noen som kan se over det jeg har plukket ut og forsikre meg om at alt passer sammen. Jeg har brukt komplett sin selvbygger som utgangspunkt, men siden det ble 2300,- dyrere om de skulle bygge den så er det uaktuelt, da bygger jeg den selv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Det ser bra ut for meg, bortsett fra at jeg ikke skjønner poenget med trådløs mus/tastatur. Trådet har alltid fungert mye bedre for meg. 1 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Det ser bra ut for meg, bortsett fra at jeg ikke skjønner poenget med trådløs mus/tastatur. Trådet har alltid fungert mye bedre for meg. Tipp topp, da blir det nok en bestilling ila kvelden. Har ikke helt bestemt meg for trådløs eller ei, eller om jeg kjøper begge deler. Jeg bor i utlandet og kommer hjem til juletider, og da har jeg ikke noe annet enn senga og en stol(hvor jeg setter stasjonær og skjerm). Da kan jeg sitte i senga med tastaturet i fanget, pute under høyre arm og musa på en bok. Er da avhengig av trådløst Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Jeg sjekket ikke om du får plass til kjøleløsningen. På bildet har de brukt en vannkjøling, som tar mindre plass: Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Tenker du på CPU kjølern? Er rart om ikke alt får plass, når komplett selv lister opp følgende komponenter under selvbyggern. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Da får det sikkert plass. Det ville vært en stor designtabbe å ikke ha plass til stock-kjøler uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå