Lynx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Har nettopp reinstallert windows og opplever nå et problem flere av mine kammerater har snakket om. Explorer bruker opp resursene til pcen. Jeg opplever dette etter jeg har sett på film. Maskinen er ekstremt treg, og når jeg sjekker ressursbruken står explorer på 99% og ofte opp mot 200MB minnebruk. Er da nødt til å stenge den prosessen, og starte den på nytt, eller restarte maskinen. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) I følge denne linken, fikser SP1 problemet. Dessverre er det ingen link til en liten hotfix som fikser det aktuelle problemet... Endret 16. november 2003 av TCi Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Skulle nevnt det i den første posten, men jeg kjører allerede SP1 (og alle andre oppdateringer fra windowsupdate)... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hm... Jeg har hørt at SP1 kan føre til at Xp går tregere. Fant denne artikkel, kanskje den har en løsning. Du bør kanskje og sjekke for spyware, enten med Spybot eller Adaware. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 du kan jo prøve å laste ned denne patchen... http://www.microsoft.com/technet/treeview/...in/MS03-026.asp jegvet den har hjulpet noen med lignende problemer (1 med det du nevner og 2 med svhost probbs...) Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Laster den ned nå... Får se om den virker... Hadde vært fint. Tror jeg fant grunnen til at det skjer... Det kan være pga. hotfix 811493 fra microsoft... Men eneste løsningen dom kommer med er avinstallasjon av fixen.. og jeg har ikke mulighet til det. (finner ingen avinnstallasjonsmuligheter for den..) Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Sjekka litt.. Har allerede installert den patchen... Tror nesten jeg har installert allt som er... Tror det eneste som kan hjelpe meg er regedit, reinstallasjon eller 3 parts patcher.... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå