Morten44 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hei Etter jeg oppgraderete til windows 10 så forsvant favorittene mine i Chrome.....hadde windows 7 før men da jeg oppgraderte til windows 10 så måtte jeg laste ned nett leseren chrome på nytt.....men da var jo selfølgelig bokmerkene vekke.....har prøvd å våre inne på bokmerker å impotert dem men uten noe hell.....får bare altarnativ om å impotere fra explorer... Noen som kan hjelpe?? Takk for svar Morten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hvis du var pålogget en gmail konto så er det bare å logge inn igjen på nytt så skal de dukke opp igjen (usikker om det fungerer med andre epost kontoer) Lenke til kommentar
Morten44 Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Hvis du var pålogget en gmail konto så er det bare å logge inn igjen på nytt så skal de dukke opp igjen (usikker om det fungerer med andre epost kontoer) Er ikke helt med på hva du mener.....å gmail har jeg aldri hatt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hvis du var pålogget en gmail konto så er det bare å logge inn igjen på nytt så skal de dukke opp igjen (usikker om det fungerer med andre epost kontoer) Er ikke helt med på hva du mener.....å gmail har jeg aldri hatt.... Ok, da er det ikke så mye man får gjort tror jeg. Jeg vet bare at så lenge man er pålogget Chrome så følger logg, passord, søke historikk, favoritter etc. Med når du logger deg på en annen Chrome nettleser med brukernavn og passord. Hvis du ser på nettleseren din, så har du et symbol oppe i høyre hjørne ved siden av minimer streken. Der kan du opprette og logge på en Google konto slik at favoritter etc. vil følge med når du bytter maskin, oppgrader etc. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Se om det er en fil som heter Bookmarks her: C:\Windows.old\Users\USER NAME\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default (Bytt USER NAME med ditt brukernavn.) Filen Bookmarks skal være dine favoritter/bokmerker. Lenke til kommentar
Morten44 Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Hvis du var pålogget en gmail konto så er det bare å logge inn igjen på nytt så skal de dukke opp igjen (usikker om det fungerer med andre epost kontoer) Er ikke helt med på hva du mener.....å gmail har jeg aldri hatt.... Ok, da er det ikke så mye man får gjort tror jeg. Jeg vet bare at så lenge man er pålogget Chrome så følger logg, passord, søke historikk, favoritter etc. Med når du logger deg på en annen Chrome nettleser med brukernavn og passord. Hvis du ser på nettleseren din, så har du et symbol oppe i høyre hjørne ved siden av minimer streken. Der kan du opprette og logge på en Google konto slik at favoritter etc. vil følge med når du bytter maskin, oppgrader etc. Nå har jeg prøvd å klikke på symbolet for å logge på nettleseren.....får da opp at alle bokmerker å favoritter vil bli impotert til google chrome nettleseren,klikka "ok" til dette men ingen bokmerker kom men av en eller aen grunn så finner jeg alle di gammle favorittene mine i explorer....men jeg klarer ikke å impotere dem til chrome.....begyner å bli mektig lei..... Lenke til kommentar
Morten44 Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Se om det er en fil som heter Bookmarks her: C:\Windows.old\Users\USER NAME\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default (Bytt USER NAME med ditt brukernavn.) Filen Bookmarks skal være dine favoritter/bokmerker. Har dessverre sletta windows old.....har så liten harddisk... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Et par alternativer: Bruk Recuva til å forsøke gjenoppretting av Bookmarks filen. https://www.piriform.com/recuva Bruk Firefox portable og importer IE-favorittene der. Deretter exporter FF-bokmerkene til fil (som kanskje kan importeres til Chrome). http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable Bare slett FF-portable etter bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå