anon12234 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 du skal ikke bry deg om slik informasjon, om sara er ute etter noe seriøst eller ikke er ikke opp til deg å dvele i enda. Du går inn i en relasjon med en risiko om at det ikke blir noe av til slutt, sånn er det alltid, også her. At du har snakket så mye med emilie gjør at jeg tenker at du er en svært merkelig og rar person. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 [..] Emilie forteller meg at hun og Sara har vært uenige om noe for noen dager siden og avsluttet et 20 års langt vennskap. [..] Kvinnemennesker som tidligere har vært venner + Blir uvenner = Drama ut av en annen verden. Alt Emilie har sagt kan du derfor ta med en bilhenger av salt. Og om du nevner noe til Sara gjør du bare Emilie en tjeneste. EDIT: Hold deg utenfor konflikten de har, du kan ikke hjelpe. Takk for input, nightowl. Jeg tenker egentlig det samme som deg, om at dette er drama fra Emilie som har blitt uvenner med Sara. Jeg opplever likevel at Emilie har klart å så en tvil i meg. Selv om jeg hadde blitt forbanna på en kompis, så hadde jeg ikke gjort noe slikt. Vel. Du er ingen kvinne. Du kan fint ignorere det Emilie har fortalt. Ikke snakk mer med henne. Og ikke fortell Sara at dere har snakket sammen. Det er ikke viktig. Emilie er ikke en del av deres relasjon og du bør ikke være en del av relasjonen til Sara og Emilie, selv om sistnevnte forsøker å gjøre deg til en del av konflikten de har. Bitches be crazy. Du gjør heller ikke deg selv en tjeneste ved å gå rundt og være usikker på Sara uten at hun har gitt deg en grunn til det. Hva er vel det verste som kan skje? Lenke til kommentar
ProGo Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Hei alle sammen, Det er altfor få tråder som oppdateres eller forteller hva resultatet av trådstarters utfordring ble, så jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere. Samme dag som jeg startet denne tråden, så snakket Sara og jeg sammen. Jeg fortalte henne hva som hadde skjedd og hun ble naturligvis overrasket og lei seg. Vi snakket ut om det og jeg fortalte henne at jeg likte henne, og hun ble veldig glad. Hun utbrøt tilbake at hun likte meg veldig godt Hun hadde vært så synlig lykkelig etter at hun traff meg, slik at andre hadde kunnet se det på henne, og hun hadde måttet betro seg til noen om meg og hvor lykkelig hun var. Hun felte noen tårer i løpet av samtalen, også var hun litt flau over at hun ikke hadde kunnet si hva hun føler for meg ansikt til ansikt i en annen (romantisk) setting. Hun hadde vært usikker på hva jeg ville, siden hun så på meg som så selvsikker og at jeg hadde en godt tone og snakket med flere vakre jenter. Vi har sendt en del meldinger og snakket en del sammen de siste dagene og tonen er veldig god mellom oss. Jeg vet ikke hva som skjer videre, men vi har begge lyst til å se hva dette kan bli til. Vi skal treffes i januar. God jul! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå