Hecatoneir Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hei hei, jeg har lenge vurdert å kjøpe meg ny PC, for øyeblikket har jeg en 5 år gammel bærbar asus som begynner å bli sliten.. Først tenkte jeg å kjøpe en ny bærbar PC, men har nå bestemt meg for å gå for stasjonær. Planen er å kjøpe en (eller flere om det lar seg gjøre) komponent hver mnd. til jeg har en komplett PC. Jeg har aldri bygd selv, så jeg trenger noen tips og litt veiledning underveis, både når det gjelder innkjøp og montering. Den skal for det meste brukes til spill, streaming av film/serier, litt fotoredigering og litt 3D-tegning i Google sketchup. Jeg tenker det er greit å begynne med kabinett, og har mest lyst på big tower, men midi tower kan også vurderes om prisen er god. Jeg vil ha et kabinett med god kvalitet, men ikke til enhver pris, jeg ser for meg et budsjett på rundt 1500,- Så da er det bare å komme med forslag Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Etter min mening, bør du heller spare litt hver måned, helt til du har råd til et komplett bygg. Maskinen vil ikke fungere før alle delene er på plass uansett, og det blir et fryktelig ubalansert bygg om du starter innkjøpet i januar og slutter i november - da nye serier vil ha kommet ut i mellomtiden som ikke nødvendigvis er kompatible eller står i stil med hverandre. 5 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Enig med Agentspoon, bedre å spare opp. Lag deg en egen sparekonto i banken og overfør penger dit 1 Lenke til kommentar
Eastengen Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Enig med de ovenfor, men hvis du skal ha et kabinett rundt 1500,- hadde jeg gått for CM Mastercase5 Pro. Stort og romslig kabinett med muligheter for mange vifter eller vannkjøling. Lett å bygge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå