AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 I august møtte jeg ei nydelig jente, jeg ble fort ganske interessert og tok kontakt med henne. Vi begynne i starten og snakke på facebook og vi begynte etterhver å møtes hjemme hos henne. Vi har veldig god kjemi sammen. Vi kan snakke timevis i strekk og går ikke tom for ting og prate om. Samme livssyn og ambisjoner i livet, og dette er grunnen til jeg den dag i dag er ganske sikker på at vi to hadde fungert. Det er en viss aldersforskjell på oss, jeg (han) er 24 mens hun er 29, Hun har i tillegg to barn. Det at hun er eldre og har barn er ikke et problem for meg. I starten var det uaktuelt for henne at det kunne bli noe mellom oss pga alder men dette virker det som om hun nå aksepterer. Hun har vært i et par forhold før, hvorav jeg ikke har vært i et langvarig forhold enda. Dette vet jeg skremmer henne litt. Siden August har vi prata utrolig mye, vært på et par kinoer, jeg har lagd mat for henne iblant og vi har egentlig hatt det ganske kos sammen. Jeg sa til henne at jeg hadde følelser for henne, og hun sier selv at hun har det for meg også, men at hun ville ta det "slow slow slow". Hun har vært i tøffe forhold før så jeg skjønner jo at hun kanskje vil ta det slow, men jeg har vært i denne fella før. For meg så er erfaringen med å ta ting slow at hun backer ut etter et par måneder fordi hun ikke tørr og ta "det neste steget" til noe mer. Vi har ikke vært særlig intime før nå nylig da hun "kysset" meg etter jeg var hos henne. Jeg tok dette som et tegn på at hun var veldig interessert og hadde lyst å pushe det litt videre. Dagen etterpå, et nytt kyss. Det her betydde mye for meg og gjorde meg i overkant glad. Dag 3 var det helt fra hennes side og Dag 4 spurte hun meg om å passe på hennes 2 små barn. Jeg sa ja til det og det gikk veldig bra. Når hun kom hjem igjen etter 9 timer barnepass var hun helt borte og virket ganske kald, og de to neste dagene skrudde hun av facebook chat. Jeg skjønte jo at noe var up og da hadde hun innsett hva hun hadde gjort med å kysse meg. Hun backa helt off og sa at hun likte kysset, men at det var ALT for tidlig og nå er det så vidt hun kan se på meg, hun smiler ikke. All prat vi har hatt er borte og det virker jo egentlig ut som om hun har kasta meg. Hun sier selv at hun fortsatt er interessert da... Det er historien vår og jeg er veldig redd for at den ikke ender der jeg vil. Vi har hatt det utrolig kosen sammen siden august, men først nå når det var tegn til noe mer serriøst backer hun ut. Jeg har sagt til meg selv at jeg kan "vente" på hu her i noen måneder til før jeg blir nødt til å gi det opp Hva mener dere? Virker det her som en lost case når det mest intime vi har vært er 2 kyss som har lagd unødvendig mye drama? Noe jeg kan prøve / spørr? Bør jeg gi henne et ultimatum? Distansere meg litt og se hva hun gjør? Anonymous poster hash: b425a...b9f Anonymous poster hash: b425a...b9f Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Så dere har holdt på i mange måneder, og du har ikke klart å eskalere til fysisk flørting i det hele tatt? Det første kysset måtte hun gå inn for? Var det slik på de andre, enkle kyssene også? Beklager, men det er du som har tatt ting "slow, slow, slow" ut i fra det du skriver. Hun har vært interessert i deg lenge. Problemet er at du ikke har vært mann nok til å ta forholdet deres videre fra vennskap. Du har ikke klart å skape spenning. Kyssene hennes har antageligvis vært desperate rop om at du skal ta initiativet til å gå videre!!! Nå har hun mistet interessen. Hun er møkk lei av å vente på en umoden guttunge. Det er nok ikke alderen som et bekymringsverdig, men det faktum at du er umoden. Med mindre hun et heftig desperat, så er det ikke sjanse for deg her lenger. Du er bare en venn, og mer kan det aldri bli. Bli flinkere å flørte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Jeg har været frempå ganske lenge og tok det første steget ved å kysse henne ganske tidlig. Det endte opp i et veldig kleint øyeblikk. Jeg la da frem for henne hva jeg følte og sa hva jeg ville. Hun fortalte det at hun har blitt såpass mye såret i tidligere forhold at hun er redd for at det skal gjenta seg. Greia er at med en gang jeg prøvde å eskalere noe så ble hun usikker, og da ble vi enig om at hun måtte si ifra om hun ble klar. Så kom de kyssene jeg nevnte. Det første var på hennes initiativ. Det andre var ganske mutual. Så ble hun usikker. Jeg tror selv at hun at hun nå bare er ute etter et vennskap. For min del så er det uaktuelt for hun er ikke noe vennemateriale. Hvordan jeg skal legge det frem aner jeg ikke. Anonymous poster hash: b425a...b9f Anonymous poster hash: b425a...b9f Anonymous poster hash: b425a...b9f Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 To kyss på flere måneder er det jeg får av morra mi. Tror denne casen er ganske lost. Hvor utrolig kosen har dere hatt? Vil du ha henne m/barn? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Jeg har ikke noe problem med at hun barn. Vi har prata endel om at hun har barn osv og det har fungert greit når de har vært til stede. Vi har forsåvidt snakka om at begge har lyst på flere enn 2 stk. Jeg føler også at det begynner å bli et stykke lost case. Greit å ta ting slow, men når det er 2 kyss på over 4 måneder så er vi ikke ilag før en av oss dauer tenker jeg. Burde jeg stille henne et ultimatum, jeg er vell ganske sikker på hva det ender opp med, men er vell bedre å prøve enn å bare la vær? Anonymous poster hash: b425a...b9f Anonymous poster hash: b425a...b9f Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Jeg har ikke noe problem med at hun barn. Vi har prata endel om at hun har barn osv og det har fungert greit når de har vært til stede. Vi har forsåvidt snakka om at begge har lyst på flere enn 2 stk. Jeg føler også at det begynner å bli et stykke lost case. Greit å ta ting slow, men når det er 2 kyss på over 4 måneder så er vi ikke ilag før en av oss dauer tenker jeg. Burde jeg stille henne et ultimatum, jeg er vell ganske sikker på hva det ender opp med, men er vell bedre å prøve enn å bare la vær? Anonymous poster hash: b425a...b9f Anonymous poster hash: b425a...b9f Jeg støtter det å stille et ultimatium. Mulig at utfallet ikke er det du ønsker, men da får du i hvert fall et svar. Det verste er å gruble over hele saken over en lengre periode. Vet at det er hardt her og nå, men om ett år vil du være glad for at du stilte et ultimatum - uansett utfall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 HUn kysser deg, overlater ungene til deg(!) men vil ikke ha noe forhold? Sorry, dama er føkked! Hun overlater UNGENE til en fyr hun ikke har et avklart forhold til?!?! Det ville jeg styrt langt unna. Lenke til kommentar
##@## Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Kanskje hun bare er ute etter en som er litt "dum snill", slik at hun kan utnytte han til sin fordel. Barnevakt er jo kjekt å ha. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Skulle nesten tro dama var på date med en annen når du var barnevakt 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg vet godt at hun var helt utmattet og lå flat i senga, så slipper heldigvis ikke å bekymre meg om det. Angående det og være "dum snill" kan det jo hende det ligger noe i det. Jeg har sagt ja til det meste hun har spurt om. Mye fordi jeg både har ledig tid blant jobb og studie og at jeg har jo lyst å bidra der jeg kan. Men begynner jo å lure på om det fort kan missoppfattes de og være "for snill" ja. hmm.. Anonymous poster hash: b425a...b9f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå