Pia111 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Hei! I over ett år har jeg tenkt på en fyr konstant. I løpet av dette året har vi hatt sex flere ganger, som ikke gjør det noe enklere å få vekk de følelsene jeg klarte å bygge opp.Vi ble aldri kjempe kjent med hverandre. Bare seksuelt. Vi var kun fuckfriends, men som regel blir jo alltid jenta forelsket til slutt, men til slutt tenkte jeg at det ville gjøre vondt verre om jeg lot det fortsette. Jeg sa kort og godt til han at jeg ikke ville at vi skulle være fuckfriends lenger over snapchat. Det var stille noen uker, før jeg fikk utallige "felles-snapper". Ville han prøve å "vinne" meg tilbake? Med det første virket det jo ikke som om han egentlig brydde seg, men nå når han snappet meg ut av det blå, da begynner jo selvfølgelig mitt dumme hode å lage scenarioer. Det er da jeg tror at han faktisk likte meg sterkt og savnet meg stort. Dette er vel bare for å teste min tålmodighet, er det ikke? Så nå i dag har jeg faktisk valgt å blokke han fra snapchat (det var som regel her vi snakket), men jeg blir på en måte lei meg, for å kutte kontakten helt føles bar ikke naturlig for meg. Vennene mine sier at han ikke er noe å drive på med, men jeg klarer bare å kutte kontakten med han komplett. Følelsene mine for han var så sterke. Det kan jo hende at de ser en side av han som jeg ikke kan se... Hva gjør jeg i en sånn situasjon? Min lyst til å få han er enda større nå som jeg velger å prøve å glemme han. Jeg har prøvd å glemme han lenge uten suksess. Hele denne suppa går utover skolearbeidet. Jeg klarer ikke tenke på annet. Jeg har dratt ut, møtt nye folk, men jeg får han bare ikke ut av hodet mitt. Jeg har møtt en ny fyr jeg liker, men enda sitter mine tanker om han igjen... Endret 18. desember 2015 av Pia111 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Du vil ha et forhold, han vil ha sex. Det at han sender deg snaps nå er fordi han vil ha sex, eller så hadde han tatt kontakt og ville ha blitt bedre kjent på den normale måten. Hvis du fortsatt vil ha sex med en som ikke vil noe annet enn sex så fortsett, hvis du vil ha forhold, hold deg unna. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 vel, har du snakket med han ansikt til ansikt om saken eller går du bare rundt i periferien og skaper dine egne tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg