pgdx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hva tenker egentlig HW på når de nekter folk å slette egne poster selv om det ikke er noen som har svart etterpå? Det er jo ingenting, absolutt ingenting positivt med det, er det? Får jeg høre ETT saklig argument for dette? Eller klarer dere ikke ta det av? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det gikk før, så det er nok mulig at de kan skru det på igjen. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hva tenker egentlig HW på når de nekter folk å slette egne poster selv om det ikke er noen som har svart etterpå? Det er jo ingenting, absolutt ingenting positivt med det, er det? Får jeg høre ETT saklig argument for dette? Eller klarer dere ikke ta det av? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164412&hl= Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164412&hl= Leste du i det hele tatt gjennom den tråden? Det finnes INGEN argumenter som holder vann for hvorfor vi ikke kan slette våre egne innlegg. Ja, seff skal vi ikke kunne slette våre egne tråder hvis det er kommet svar på dem, men hvis det ikke er kommet noe da? :/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 I frykt for å bli flamed: Poenget er vel at man skal tenke før man poster, ikke etter? Jeg ser ikke mange gode grunner til at brukere skal kunne slette poster... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Grunnen til at vi burde kunne slette er dette Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Grunnen til at vi burde kunne slette er dette Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Grunnen til at vi burde kunne slette er dette Grunnen til at vi burde kunne slette er dette Bedre kan det vel ikke sies nei Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Nå får jeg sikkert et par hundre uvenner her , men ærlig talt folkens! Hvorfor må dere absolutt ha full kontroll på alt som foregår her. Åssen skal det gå hvis alle gjør som de vil? Stå for det dere sier når dere poster, ferdig med det. Hvis det av en eller annen grunn skulle være behov for å fjerne en tråd/post så er det ikke allverdens arbeid å få en moderator til å gjøre det for dere. Det bør ikke være så ofte en har behov for det heller. Som sagt tidligere her, tenk FØR dere skriver, ikke ETTER så går det nok bra. Hvis en moderator ser dette så slett hele posten for meg for jeg kommer til å angre bittert på det jeg nå har skrevet! Endret 17. november 2003 av Ferdinand Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og der setter vi strek for denne tråden, siden det allerede eksisterer en annen tråd om nøyaktig samme emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg