syntaxerr0r Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hei jeg har gått VG1 elektro, og valgte å gå videre med elenergi. Akkurat nå har jeg mer lyst til å bytte til IKT-servicefag, men har ikke gode nok karakterer til å komme inn på skolen i nærmilijøet. Ser at Akadamiet i Oslo tilbyr IKT-servicefag, kommer alle inn der? Og pris? Vet noen om det har et bra rykte? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Vet dessverre ikke hvordan det er på akademiet. Men er det så høyt snitt på å komme inn på IKT-Servicefag? Hør med din rådgiver om han vet om en skole i Oslo med lavt snitt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er vel bare Kuben vgs som har IKT-servicefag på offentlig skole i Oslo, de har dessverre et nokså frynsete rykte - ikke bare blant elever, men også blant lærebedriftene... I Akershus er det seks skoler med IKT-servicefag, det er ganske varierende karaktersnitt for å komme inn på dem. Det er også nokså varierende kvalitet på selve opplæringen, men det samsvarer ikke nødvendigvis med populariteten/inntakskarakterene. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Ang. pris hos Akademiet betalte jeg en 750 kr per mnd. for en del år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå