crapgame Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg skal skaffe meg en viftestyring og har sett på denne (Cooler Master Aerogate II), men den har en egen vifte som følger med er det nødvendig å ha denne tilkoblet eller fungerer den fint uten? vil være noen problemer med å koble fra denne? Skal koble til: 3 stk papst 26db vifter 1 stk black silence cpu kjøler er det noe andre som er bedre? ps. må ha display Takker for alle svar Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har både coolern å sunbeamen sin viftekontroll. Hvis det er en enkel kontroll du vil ha, anbefaler jeg sunbeamen. den har det du trenger, mens coolern er mer for å kontrollere temperaturen i CPU osv. Når det gjelder den lille viften som er i coolern, så er ikke den noen viktig sak/del i selve kontrollen. Det er en liiiiten (tror det er en 20x20 vifte) og den er det bare å dra ut pluggen bak og sette inn den viften du vil ha der. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Du må ikke bruke den viften i fronten på den.. er bare å plugge kontakten ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå