Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Patina, lys og skygger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Man behøver ikke dra til Hellas for å oppleve bruk av sterke farger, om man leter litt. Forfriskende foto, dette. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hei Rolf Flott bilde med lys og farger God helg med elg? Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fargerikt og flott ! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Dette er et typisk motiv som jeg ville ha foreviget, liker slike slitte farger og kontraster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Et kunstverk av et foto ,fin komposisjon , fine farger og fint lys samt fine detaljer i det gamle rustne og malingsslitte metallet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Flott komp og farger! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Denna hadde jeg ikke fått med meg. Siden jeg tenker abstrakt her så ville jeg kanskje kutta vekk mesteparten av tørrgraset og latt ramma skjære i fargepalettene. Da blir det roligere og blikket havner direkte på det bildet handler om. Flott fargesammensetning. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Denna hadde jeg ikke fått med meg. Siden jeg tenker abstrakt her så ville jeg kanskje kutta vekk mesteparten av tørrgraset og latt ramma skjære i fargepalettene. Da blir det roligere og blikket havner direkte på det bildet handler om. Flott fargesammensetning. Roar Mange takk for tipset Roar ! Jeg var også inne på den samme tanken. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg