Gå til innhold

Hvilket skjermkort skal jeg kjøpe?

DaRe_deVIl

Anbefalte innlegg

Skal ha ett nytt sk til en venn, men han har tenkt å kjøpe FX5600, så jeg prøver å overbevise han om at det og FX5200 er ett av de mest elendige skene på markedet

Pris er MAX 2000,- Jeg er ATI fan, men for han er det det samme!

Sleng gjerne inn noen linker til tester, benchmarks osv, og si hvorfor du anbefaler akkurat det kortet..

Helst ikke noe, <<Kjøp 9600pro, det er best>>

Han skal ikke modde eller overklokke, nå kommer jeg ikke på noen flere opplysninger å gi dere så bare inn meg på noe vis det er noen opplysninger jeg ahr glemt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skal ikke modde eller overklokke, nå kommer jeg ikke på noen flere opplysninger å gi dere så bare inn meg på noe vis det er noen opplysninger jeg ahr glemt ;)

Hva med Sapphire Raedon 9800 da til 2.300.-KR I Prisguiden?

Ellers I Prisklasse Maks 2.000.-kr. så er det vel Sapphire raedon 9600XT som trekker det lengste strået mener jeg, I XT-Utgaven får du Foresten også Med Spillet "Half-Life 2" ! så XT er verdt Og vurdere! :yes: KOster ca 1.800.-kr for 256mb Utgaven på Komplett.no . ellers så tror jeg 9600 Fireblade også er temlig bra, og også selvfølgelig 9600 pro er vel heller ikke så dårlig da. Men Mener at XT er den Dyreste i serien og derfor sikkert også den Beste i 9600 serien 0g 9800!

Hilsen - Bjørn

Lenke til kommentar

Det var egentlig 9600 som var alernativet her, men Ti4200 er egentlig ganske bra,, det også..

PS : Han spiller bare cs og battlefield

EDIT : 9800SE kan jo også være ett alternativ da.. eller :shrug: Syns å mene at det ikke er nevneverdig dårligere enn 9600,, og kanskje jeg kan hjelpe han med og å prøve å få aktivert de 4 siste pipelinsene

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...