toreae Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Unødvendig steg? Går det an å be deg lese #15 noen ganger? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Trykk på startknappen, gå opp til kjør. I vinduet som åpner seg skriver du cmd og trykker enter. I det nye vinduet skriver du følgende: ping vg.no Da skal du noe som slikt tilbake: C:\Users\Bruker>ping vg.no Pinger vg.no [195.88.55.16] med 32 byte data: Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=11ms TTL=246 Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=11ms TTL=246 Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=15ms TTL=247 Svar fra 195.88.55.16: byte=32 tid=13ms TTL=247 Ping-statistikker for 195.88.55.16: Pakker: sendt = 4, mottatt = 4, tapt = 0 (0% tap), Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder: minimum = 11ms, maksimum = 15ms, gjennomsnittlig = 12ms jipp det er dette som jeg har fått- det er noen forskjeller i noen tall men det er noe slik jeg fik tilbake -beklager at jeg kunne ikke svare før- var meget opptatt Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Du ødelegger ikke noe ved å trykke feil knapp. Proxy er mellomtjener, ja. Hva er det som sier at du ikke får kontakt med mellomtjeneren? Er det Norton? jeg får føkgende når jeg åpner Opera: "Klarte ikke å koble til mellomtheneren En mellomtjener er en tjener som fungerer som mellomledd mellom din datamaskin og andre tjenere. For øyeblikket er systemet konfigurert til å bruke en mellomtjener, men Opera jan ikke koble til den. Hvis du bruker en mellomtjener... Sjekk innstillingene for mellomtjener eller kontalt din nettvrksadministrator for å forvise deg om at mellomtjeneren fungerer. Hvis du mener du ikke skal bruke en mellomtjener: Gå til Opera-menyen >Innstillinger> Endre innstillinger for mellomtjener.. >nettverk og avmarker " Bruk mellomtjener for lokale tjenere" Er det dette mener du? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Opera gir deg instruksjoner på hvor du kan sette innstillinger for proxy/mellomtjener. Følg dem og slå det av. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Opera gir deg instruksjoner på hvor du kan sette innstillinger for proxy/mellomtjener. Følg dem og slå det av. det gjorde jeg men får fortsatt det samme andre tips? men vet du i så fall hvordan jeg kan kan lage en ny data-konto? Endret 22. desember 2015 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Du får pinget og det er opera som klager på mellomtjener. Problemet ligger da i opera. Jeg har ikke opera, men du kan jo ta bilder av hvordan innstillingene ser ut? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Du får pinget og det er opera som klager på mellomtjener. Problemet ligger da i opera. Jeg har ikke opera, men du kan jo ta bilder av hvordan innstillingene ser ut? men går det ann å slett en konto i dataen eller lag en ny? har du nie infomasjon om deT? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Er dette en jobb-PC? Kjøres det noe skript/bat-fil eller noe etter innlogging? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Er dette en jobb-PC? Kjøres det noe skript/bat-fil eller noe etter innlogging? hva mener du? jeg skjønner ikke? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 På noen jobb-PCer kjøres det et skript ett-eller-annet som kanskje forandrer på noe (vet ikke hva, har aldri undersøkt dette). Dette er noe som vanligvis ikke er på en hjemmePC. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Kan du ikke bare teste i en annen nettleser enn Opera? Internet Explorer er jo i det minste på maskinen. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 Kan du ikke bare teste i en annen nettleser enn Opera? Internet Explorer er jo i det minste på maskinen. haha så du tror at jeg har ikke prøvd det men problemet er jo at Internett Explorer og Google chrome har noen problemer da men har prøvd allikevel. andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå