max- Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Så hvilken "Klapp telefon" er dn minste man kan få tak i? Spesifikasjoner ække så viktig. MAX Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Siemens CL50 er jo ganske liten. Men den har ikke fargeskjerm og det ekstra man har idag. Lenke til kommentar
max- Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Andre? Ikke "kvinne mobil"... Gjærne billig Hvordan er Z 200? er den stor? MAX Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kvinne mobil? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Se hva som står på my-siemens da Eulogy: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Fdesc,00.html Se under overskriften for CL50, der står det "kun for kvinner", tror ikke siemens tjener så veldig mye på den utalelsen, det skremmer jo vekk alle gutta fra å kjøpe den, mister kanskje 50% av salgstallet Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) samsung s300 er veldig liten ,, men anntennen er stor,, men den har farge skjerm.. Endret 16. november 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Se hva som står på my-siemens da Eulogy: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Fdesc,00.html Se under overskriften for CL50, der står det "kun for kvinner", tror ikke siemens tjener så veldig mye på den utalelsen, det skremmer jo vekk alle gutta fra å kjøpe den, mister kanskje 50% av salgstallet hahaha loooool haha morsomt! Samma F om det står for damer vel? Er nok av mannfolk som har den mobilen. Den blir kalt for damemobil fordi den er LITEN. Ikke noe annet! Herreminhatt Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Mamma har en CL50. Den er liten og lei hvis jeg skal si min mening... Skjermen er liten og knappene er flate og glatte. Jeg ville ikke hatt den i hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå