AfterGlow Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 «Spotify Party» mikser automatisk musikk til alle mulige anledninger.Spotify får ny funksjon for de festglade Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hva med desktop versjonen av spotify da? Eller kommer det kun til app (android/ios)? 1 Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Kun for iPhone Niks... Har fått oppdateringen på min Samsung Galaxy S6 også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Media-senteret mitt er en PC, ikke en mobil, hva med desktop-klienten? AtW 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Slike DJ komponerte lister fungerer sjelden for meg personlig, det er mulig jeg er ser, men sånn er det nå en gang. Liker best å velge en artist og generere spillelister på bakgrunn av sjanger/låter slik at jeg får forskjellig tilsvarende musikk. Får riktig nok sjelden rock og trance i samme liste med denne metoden, men det er stort sett greit for min del. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Få tilbake spartify eller noe lignende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg