Torbjørn Milje Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Utsikt utover Hervikfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Flott stemning i bildet. Tipper at det er naturens eget lys, farger og stemning - og ingen toning her. Jeg ville ha tatt beskjæringen under det mørke hullet til venstre i det lyse skylaget for å senke betrakters blikk noe hvilket samtidig tar vekk noe av det skarpe høylyset til høyre. Hvorvidt det hadde tjent bildet å lyse opp de mørkeste partiene ute til høyre må prøves ut for å se virkningen. Kanskje styres jeg her av at jeg synes liggende smale rektangler og panoramaformat gir litt ekstra til spenningen i bilder. Du vet det sikker, men nevner likevel at grunnregelen sier 1/3 av bildet til himmel - pluss minus selvfølgelig. Hørte en gang et foredrag av en anerkjent proff fotograf som påsto at himmel i et bilde ødelegger det. Men det er nok å gå litt for langt synes jeg. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Flott stemning og herlig lys. Litt skeivt (?). Jeg hadde nok kuttet noe av både bunn og topp Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Nydelig og stemningsfullt bilde! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Flott lys og stemning her!Synes det heller litt...Hva med å lage et panoramabilde av det?mvh Fredrik Endret 18. desember 2015 av Fredrik N. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Kjempeflott motiv. Kan beskjæres slik at det nærmest utbrente på himmelen blir borte, og mulig da bli et hakk bedre. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Beautiful landscapes with amazing color Bekir. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Maleriskt vakkert. Ett godt kutt oppe som foreslått, blir nok ikke feil. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Synes du gjengir lys og stemning på en god og naturlig måte i dette bildet. Jeg hadde kanskje kuttet litt i toppen for å fjerne det utbrente partiet. Liker at bildet ser så naturlig ut Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Tusen takk Roar, Kjell Stian, TCL, Fredrik, Trond Olav, Bekir, Rolf og Eva for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg