newbiebe Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Jeg har AVG 2016 eller noe, oppdatert er den ihvertfall. Gratis versjon. Plutselig i dag klikket den helt. Jeg fikk flere varsler om en Trojan som kommer fra Opera! Avinnstallere og tok en scan - helt rent. Så innstallerte jeg det på nytt, 100% sikker på at jeg lastet ned fra riktig nettside. Noen timer senere - AVG klikket mentalt igjen. http://www.avgthreatlabs.com/no-en/virus-and-malware-information/info/exploit-swf_c/?name=Exploit.SWF_c.APS&utm_source=TDPU&utm_medium=RS&PRTYPE=AVF Dette kom opp da jeg trykte på "mer info". Står bare om hva slags virus det er og blablabla. Det kom ikke opp en, eller to, men 20+!! Fjernet jeg en så kom det 5 til. Måtte avinnstalere Opera for andre gang, da sluttet det å poppe opp. Hva skal jeg gjøre?Står under at det er falske virus, og at AVG skal fikse det i neste oppdatering. I følge kommentarene under på den lenken over her. Hvordan ser jeg forskjell på falsk og ekte? Hvordan får jeg den til å slutt å klikk mentalt over Opera?! Har windows 10.Er Windows defender og windows brannmur nok beskyttelse? Brannmuren er på, men ikke defender... Endret 18. desember 2015 av newbiebe Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 AVG er oppdatert og problemet er løst(?). Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 AVG er oppdatert og problemet er løst(?). Nei har ikke oppdatert seg enda... Jeg har nå hatt opera på pc'en siden i går kveld. Men den har ikke reagert enda. Det skjer bare når jeg spiller spill på facebook. Altså java eller flash eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå