kravez Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hei, skal montere Led-bar på bilen, men ser for meg at denne kan levere veldig mye lys, så ønsker derfor å ha egen bryter på denne. Men jeg ønsker selvfølgelig at denne skal slå seg på sammen med vanlige fjernlys. Kjøpte med ferdig ledningsnett, men lurte på hvordan jeg skal gjøre dette for å få ekstralyset til å slå seg på når jeg slår på vanlige fjernlys. Se min flotte tegning... Kan jeg ta BLÅ kabel og koble sammen med + på fjernlys? For så og bytte ut bryter med en som kun bryter SORT og GRØNN? (grønn er egentlig en hvit kabel) Endret 17. desember 2015 av kravez Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 1.stk led-bar er (foreløpig) ulovlig å ha montert på bilen. Returner den og få tilbake pengene hvis mulig. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fra B+ til Kl30 Fra Kl87 til Ekstralys +Fra original fjernlys, til ekstra bryter til Kl86Fra Kl85 til jordEller:Fra original fjernlys til Kl86Fra Kl85 til ekstra bryter så til jord.+ ev. indikatorlampe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå