Redaksjonen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Svar riktig på to spørsmål for å delta i konkurransen.KONKURRANSE: Sjekk hva som skjuler seg bak luke 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fairlight Skrevet 18. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2015 Gøy med spørsmål man faktisk på tenke _litt_ på, ikke bare klikke på testen og lese 10 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Endelig fikk jeg bruk for alle timene teori fra første året elektro på vgs 1 Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Er halvt døv på ene øret etter bruk av sånne i mange år så lar denne gå til noen andre.....hehe....lykke til Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Endelig fikk jeg bruk for alle timene teori fra første året elektro på vgs Samme her 1 Lenke til kommentar
Lambo Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Spørsmål der jeg må regne? Har jo juleferie nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå