hekomo Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Du virker veldig opptatt av peniser. Hvorfor så opptatt av peniser? 4 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Du virker veldig opptatt av peniser. Hvorfor så opptatt av peniser? Fordi jente på jente er greit og kult. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Du virker veldig opptatt av peniser. Hvorfor så opptatt av peniser? Jeg er ikke veldig opptatt av peniser, jeg var ærlig og skrev hva jeg hadde tenkt. Hadde det vært kun jenter hun hadde hatt intimkontakt med så hadde jeg selvfølgelig tenkt mitt da også og svaret mitt hadde vært anerledes, men peniser er det som hadde vært i sentrum av tankene mine hvis jeg hadde vært i den situasjonen. Men du kan selvfølgelig tro hva du vil om hva mine tanker er. Jeg håper og tror en jente hadde tenkt noe ala det samme hvis situasjonen hadde vært motsatt. Edit; Mitt svar hvis det var en jente som hadde stillt spørsmålet og gutten hadde vært hora; Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at gutten har hatt penisen inne 39 vaginaer og muligens munnen og tunga slafsende og slurpende på alle sammen også. Kanskje inni rompa til jentene også og inn i munnen dems etterpå etterfulgt av råklining. Endret 25. desember 2015 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Du virker veldig opptatt av peniser. Hvorfor så opptatt av peniser? Jeg er ikke veldig opptatt av peniser, jeg var ærlig og skrev hva jeg hadde tenkt. Hadde det vært kun jenter hun hadde hatt intimkontakt med så hadde jeg selvfølgelig tenkt mitt da også og svaret mitt hadde vært anerledes, men peniser er det som hadde vært i sentrum av tankene mine hvis jeg hadde vært i den situasjonen. Men du kan selvfølgelig tro hva du vil om hva mine tanker er. Jeg håper og tror en jente hadde tenkt noe ala det samme hvis situasjonen hadde vært motsatt. Edit; Mitt svar hvis det var en jente som hadde stillt spørsmålet og gutten hadde vært hora; Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at gutten har hatt penisen inne 39 vaginaer og muligens munnen og tunga slafsende og slurpende på alle sammen også. Kanskje inni rompa til jentene også og inn i munnen dems etterpå etterfulgt av råklining. Haha du er en så elskverdig gris at det er forferdelig XD <3 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Vil informere om at jeg kun har lest førsteside av denne tråden. Du blir nr. 50. So what? Hun har hatt sex med mange. Du har også hatt sex. Blir man mer "skitten" jo flere man har hatt sex med? Er det så mye mindre skittent å ha sex med samme person enn flere forskjellige? (fra et moraliserende perspektiv). Uansett. Dette må du jo finne ut av selv. Jeg ser ikke noen kompromissløsning her, så enten må du akseptere alle penisene og vaginaene i hennes fortid, på samme måte som hun aksepterer deg, eller så må du bevege deg videre. Om du aksepterer henne kan det være lurt at hun (og du) sjekker dere for kjønnssykdommer, er det eneste jeg vil dra frem fra dette "dilemmaet". Synes det er interessant hvor mange som ser ned på "atferden" til denne kvinnen. Snakker om det som at det var utroskap, gjør noen. "Dette er ikke bare fortid, det sier noe om hvem hun er osv". Hvem er hun? En jente som har hatt sex? Nesten så jeg vil kalle det bitterhet. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 peniser er det som hadde vært i sentrum av tankene mine Nettopp. Jeg bare lurer på hvorfor. Hvis jeg hadde hatt en deilig, naken jente foran meg hadde vel peniser vært det siste jeg tenkte på. Men smaken er som baken, antar jeg. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Edit; Mitt svar hvis det var en jente som hadde stillt spørsmålet og gutten hadde vært hora; Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at gutten har hatt penisen inne 39 vaginaer og muligens munnen og tunga slafsende og slurpende på alle sammen også. Kanskje inni rompa til jentene også og inn i munnen dems etterpå etterfulgt av råklining. Interessant. Hva er grensen din for hvor mange peniser som har vært der før da? Eller krever du at alle er jomfruer? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 har ikke giddi og lest alle postene her men Regel nummer 1 når noen sier de har hatt sex med så mange er og be hun sjekke seg for sykdommer før du blir nr 40. Men min mening om sånne jenter, og gutter som har like mange partnere er at de mest sansynlig ikke er mennesker laget for et forhold, tvilsomt at denne personen vil "holde" seg til 1 partner av gangen. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Interessant. Hva er grensen din for hvor mange peniser som har vært der før da? Eller krever du at alle er jomfruer? Et mer interessant spørsmål er om det er antallet forskjellige peniser, eller det totale volumet av disse forskjellige penisene (eventuelt hvor mange standard-peniser det tilsvarer), eller kanskje det totale produktet av penisvolum ganger tid. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) TS her igjen. Ble veldig lang denne tråden! Kan komme med en liten oppdatering: Valgte å ta dette forholdet videre. Dater hun fortsatt, og vi har svært god kontakt hver dag. Vi er vel kanskje 'sammen' nå, dog uoffisielt. Har ikke snakket om det, men føles ut som vi er sammen og går mye i "jenta mi" og "gutten min" e.l. til hverandre.Edit: Har jo blitt en del klining, og har i de tilfellene overhodet ikke tenkt på alle de andre hun også har kysset tidligere i livet. Living in the now! Må si det er veldig godt å ha et kvinnfolk i livet mitt igjen. Endret 9. januar 2016 av Cou10nho 5 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker denne jenta, og håper det blir oss for resten av mitt liv. Til dere som sa dette ikke kommer til å funke; you were wrong. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Edit: Har jo blitt en del klining, og har i de tilfellene overhodet ikke tenkt på alle de andre hun også har kysset tidligere i livet. Living in the now! Må si det er veldig godt å ha et kvinnfolk i livet mitt igjen. Veldig bra at du har det bra Hadde det vært meg så hadde jeg ikke tenkt på kyssingen hun har bedrevet med munnen sin. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Takk for det du. Nei det tenker jeg ikke på i det hele tatt, bare nyter samværet. Og hun sier hun elsker meg og er veldig takknemlig for at vi møttes. Det er jeg også. Blir bra dette, having a good feeling about this Edit: Og vi har vært sammen siden 13. Januar<3 Endret 4. mars 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Brabrabra. Det viktigste er å finne lykken sammen med noen andre. Jeg må si at jeg ser opp til deg med tanke på at du klarer å la fortid være fortid. Jeg hadde aldri klart det samme. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Brabrabra. Det viktigste er å finne lykken sammen med noen andre. Jeg må si at jeg ser opp til deg med tanke på at du klarer å la fortid være fortid. Jeg hadde aldri klart det samme. Og jeg hadde absolutt ikke brydd meg. Godt vi er forskjellige 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Brabrabra. Det viktigste er å finne lykken sammen med noen andre. Jeg må si at jeg ser opp til deg med tanke på at du klarer å la fortid være fortid. Jeg hadde aldri klart det samme. Du får trøste deg med at de fleste jenter lyver om slikt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Lykke til da TS. Jeg ville nå ikke vist det selv om det var 1 eller 100 tidligere, men sagt er sagt, ingenting å gjøre med det nå. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 God kveld forumhoder! Så det har seg slik at jeg dater en jente (24) for tiden, og vi har virkelig funnet tonen. Hun liker meg åpenbart godt, og jeg liker hun. Hun er søt og vi har mye til felles. Vi har ikke datet så lenge, men har veldig god kontakt allerede, snakker mye sammen hver dag. Men, idag snakket vi litt om tidligere forhold og sånt. Jeg nevnte at jeg har ligget med beskjedne 2 jenter i mitt liv (den ene var jeg ilag med i over 4 år, sånn sett har jeg jo hatt sex flere ganger enn hu, men er jo annerledes når det er med samme person over lang tid). Hun sa hun hadde ligget med altfor mange. Jeg var på vei til å si at jeg ikke ville vite antall, men idet jeg skriver dette popper det opp en melding; "39 gutter og 10 jenter." - jeg får nesten sjokk. Det hadde jeg ikke trodd! Ble veldig satt ut av dette. Hun var tidligere bifil, før hun ble kristen. Hun har levd et liv der hun søkte annerkjennelse gjennom seksuell oppmerksomhet/omgang med menn (og noen kvinner), men har jo gått helt bort fra dette nå. Hun ble frelst for noen måneder siden, og siden det har hun forandret seg fullstendig og ønsker aldri å leve det livet hun levde før da hun lå rundt. Greia er at jeg liker hun utrolig godt, men tanken på at hun har vært med så mange er litt vanskelig for meg. Jeg dømmer ikke, og hun kan jo ikke gjøre noe med fortiden sin, men allikevel; hvis jeg noen gang skal ha sex med denne jenta, kan det fort hende jeg kommer til å ha dette i baktankene og synes det er litt ekkelt å tenke på at jeg da blir nr 50. Jeg har ikke lyst til at dette ødelegger, men jeg må innrømme at dette gjorde meg tankefull. Er jeg sær? Er ikke nesten 50 personer temmelig mye (over ca 6 år)? Hva kan jeg gjøre for å glemme dette og se fremover isteden? Oi mange. Føler meg som jomfru i forhold til det. Men vet du hva: det spiller ingen rolle så lenge du liker henne vel? . Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg. Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå