LEiiOS Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Er på leting etter noen å slå meg til ro med ja. Hvorfor mener du jeg skal fortsette letinga? Fordi du allerede har problemer med antallet sexpartnere. Det kommer ikke til å gå over. Så du neglisjerer det eneste faktiske problemet, kjønnsykdommer? Du kan selv ligge med så mange du ønsker, men du kan ikke ta en av samme kaliber til din kone? Den type logikk forstår ikke jeg. Helt i orden, det er nå bare slik min egen psyke er. Jeg er veldig klar over det og ønsker ikke en kone som har hatt for mange sexpartnere. I min alder vill jeg annse opp til 15 som greit. Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Dobbelmoral much? Absolutt, det er ikke noe jeg prøver å skjule . Jeg vet er at jeg ville slitt ved tanken på at min kone har hatt "for mange sexpartnere" og ønsker derfor å finne en kone som har hatt færre, se svaret over for antall. Jeg synes ikke det er noe problem med det så lenge kona synes det er greit at jeg har hatt over gjennomsnittslig mange sexpartnere. Endret 17. desember 2015 av LEiiOS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hun slutter ikke å være bifil bare fordi hun har blitt kristen. Husk, selv om hun har harvet over halve kongeriket så er det ikke det som avgjør om hun er et dårlig menneske, og, en trenger ikke være kristen for å være et godt et. Det som virkelig er spørsmålet her er om du er fordomsfritt interessert i henne, hennes følelser, opplevelser i livet og ikke minst årsakene til at hun har hatt et over snittet aktivt sexliv. Så leng hun behandler deg med respekt så skal du behandle henne med respekt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Inntrykket mitt er at hun er svært så irrasjonell (og da sett i lys av at hun er jente og irrasjonell i utgangspunktet) og ustabil. Frelst for noen måneder siden og forandret seg fullstendig? Folk flest forandrer seg ikke SÅ mye. Og i så fall hadde jeg ville gitt det litt tid før jeg trekker noen konklusjoner. Så, du virker litt naiv og småforelsket. Med det sagt, så ser jeg ikke noen problemer i å fortsette å være sammen med denne jenta og se hva som skjer. Hvorfor skal alt analyseres opp og ned i mente? Ellers burde du vel begynne å penetrere henne på jevnlig basis før du i det hele tatt har slike bekymringer. Et høyt antall partner er ikke ønskelig, men ikke nødvendigvis en dealbreaker for min del. Lykke til! Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Hvorfor er egentlig det verre enn om en eneste penis har gjort nøyaktig det samme 10.000 ganger? Bli voksen. Endret 17. desember 2015 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
Bogdan Penko Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Absolutt, det er ikke noe jeg prøver å skjule . Jeg vet er at jeg ville slitt ved tanken på at min kone har hatt "for mange sexpartnere" og ønsker derfor å finne en kone som har hatt færre, se svaret over for antall. Jeg synes ikke det er noe problem med det så lenge kona synes det er greit at jeg har hatt over gjennomsnittslig mange sexpartnere. Men hvorfor ville du slitt med det uten tanke på den andre parten som burde føle det samme? Ikke på grunn av subjektive meninger, heller universelle. Du er altså nødt til å finne noen som strider mot din egen logikk for å kunne føle deg bra? Og det i seg selv er jo ikke logisk. Du vil i prakis kunne gjøre hva du vil, hvor det gjelder ett sett med moralske regler for deg, og et helt annet sett for andre? Er det rimelig? I min verden er det slik at man får det man gir (veldig grovt sett). Jeg tror at TS' kvinne gir han det han gir. Lojalitet og trofasthet, samvittighet, medlidenhet. Til forskjell fra de hun har møtt tidligere, som godt mulig kan være personer som deg. For hvordan kan man være en horebukk men ville ha en trofast jente? Du høvler over et sett jenter, men hvorfor tenkte du ikke fast forhold i utgangspunktet? Var alle de du høvlet over løse? Hvordan visste du det? Ser du? Alt du sier gir ingen logisk mening. Det eneste du i såfall har gjort er å projisere dine egne fordommer gjennom andre og tilbake på deg selv i selvcrettferdighetens navn. Dine dårlige unnskyldninger fungerer ikke på meg. Endret 17. desember 2015 av Bogdan Penko 3 Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Absolutt, det er ikke noe jeg prøver å skjule . Jeg vet er at jeg ville slitt ved tanken på at min kone har hatt "for mange sexpartnere" og ønsker derfor å finne en kone som har hatt færre, se svaret over for antall. Jeg synes ikke det er noe problem med det så lenge kona synes det er greit at jeg har hatt over gjennomsnittslig mange sexpartnere. Men hvorfor ville du slitt med det uten tanke på den andre parten som burde føle det samme? Ikke på grunn av subjektive meninger, heller universelle. Du er altså nødt til å finne noen som strider mot din egen logikk for å kunne føle deg bra? Og det i seg selv er jo ikke logisk. Du vil i prakis kunne gjøre hva du vil, hvor det gjelder ett sett med moralske regler for deg, og et helt annet sett for andre? Er det rimelig? I min verden er det slik at man får det man gir (veldig grovt sett). Hvorfor er mennesker redde for edderkopper i norge og andre ikke? Det er nå bare slik noen føler det.. Dette har ikke noe med logikk å gjøre for min del, dette er følelser. Ja jeg bør nok finne noen som strider mot min logikk for å føle meg bra, eller så kan jeg lyve om antallet, det man ikke vet har man ikke vondt av. Av prinsipper lyver jeg dog ikke/sjelden (det har nok skjedd tidvis), og en partner som ikke føler det på samme måte er nok best. Så lenge partneren er ok med at det er slik så ser jeg ingen problemer med at det er slik, ja det er rimelig. Man kan gi og ta ja, det trenger ikke være på nøyaktig samme felt. Det er muligens andre steder hvor jeg gir mer og tar mindre enn min partner, og slik jevner det seg ut. Jeg tror at TS' kvinne gir han det han gir. Det er en fin regle man kan lære barna, men det er sjelden slik i hverdagslivet. Ja, de gir vell begge lojaliltet, trofasthet, medlidenhet, og så videre. Prøver du å si at jeg ikke har de egenskapene på grunn av den ene regelen jeg har satt for meg selv? Til forskjell fra de hun har møtt tidligere, som godt mulig kan være personer som deg. Husk at denne jenta godt kan være "horebukken". Kanskje mange av disse mennene gjerne ville innlede forhold, men jenta bare var ute etter kuk for en kveld? Om du skal være så bastant å bryte ned min "gammeldagse tankegang" så kan du likegodt gjøre det ordentlig. For hvordan kan man være en horebukk men ville ha en trofast jente? Horebukk er jeg når det gjelder damer generelt, jeg er bare på utkikk etter den rette som alle andre. Straks jeg finner henne er horebukk dagene over. Du høvler over et sett jenter, men hvorfor tenkte du ikke fast forhold i utgangspunktet? Var alle de du høvlet over løse? Hvordan visste du det? Ser du? Er sexen god og jenta herlig over et par uker så tenker jeg gjerne på forhold, men det er nå en gang slik at jeg ikke har funnet den rette så langt. Nei, alle var ikke "løse", om du da mener at de har hatt mange sexpartnere (så vidt jeg vet i alle fall). Mange av dem er nok på utkikk etter en godkar selv. Hvordan visste jeg det? Hva da? At de ville ha sex? Damer vil generelt gjerne ha sex om du leter på rett sted og bare er en grei kar som er noelunde stelt. Alt du sier gir ingen logisk mening. Det eneste du i såfall har gjort er å projisere dine egne fordommer gjennom andre og tilbake på deg selv i selvcrettferdighetens navn. Dine dårlige unnskyldninger fungerer ikke på meg. Logisk sett trenger vi ikke mann og kvinne i et forhold lenger, det er bare etterlevninger fra gammelt av. I dagen samfunn kunne man godt brukt helt andre systemer, logisk sett. Men jaggu er vi følelsesorienterte dyr som liker å ha det som før. Jeg har ingen unnskyldninger, jeg er åpen (og var det fra starten av) at det ikke nødvendigvis er ideelt, men det går opp i opp på sett og vis i parforholdet uansett. Og TS: Jeg lover deg, det går ikke over. Dette sier jeg ikke for å være slem; Jeg prøver bare å være ærlig og realistisk. Du finner garantert en bedre match senere, lykke til. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Når du har hatt deg med 50 stykker i en alder av 24 sier det at standaren din er vanvittig lav, enten du har forandret deg eller ikke. Eller at standarden er høy, fordi hun har forkastet 49 stykker. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Jeg mener at det gjør det, 1814_, at det finnes et fasitsvar, for hva slags følelser er det som kan ødelegge et forhold på bakgrunn av to forskjellige og varierende slimete hinner i friksjon? Antar at du synes det er helt ok at dama di knuller andre menn da. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Det viktige er ikke hvem hun har hatt sex med FØR: Det viktige er hvem hun har sex med NÅ (og fremover). Og du vet at du liker henne, så ikke vær så opptatt av det. Fokusèr heller på hvorfor HUN bør like DEG. Det er sant nok. Hvorfor hun "bør" like meg? Skjønner ikke helt hva du mener med det, men hun liker meg hvertfall. Det er det ingen tvil om. Hvorfor er en annen sak skjønner veldig godt at du er skeptisk, religion er forkastelig søkte bekreftelse gjennom sex i årevis, ble "plutselig frisk" etter å ha blitt noe så sykt som "frelst"... vi snakker proper mental case her spør du meg, røde flagg over hele linja.... sorry, bare min personlige mening. Sorry, men sånne ateistiske kommentarer preller av meg som vann på nyvokset lakk Det er ikke sykt å bli kristen, og hvertfall ikke hvis det gjør deg til en bedre person. Jeg ble også mye mer ærlig og rolig etter jeg valgte den veien. Jeg sier ikke at du må være kristen for å være ærlig og snill, men det forandret hvertfall meg. Forresten liker jeg måten du bruker ordet "religion", så hiver du kristne som har skjønt seg på nestekjærligheten i samme bås som radikale muslimer som dreper for sin gud.. Hun slutter ikke å være bifil bare fordi hun har blitt kristen. Husk, selv om hun har harvet over halve kongeriket så er det ikke det som avgjør om hun er et dårlig menneske, og, en trenger ikke være kristen for å være et godt et. Det som virkelig er spørsmålet her er om du er fordomsfritt interessert i henne, hennes følelser, opplevelser i livet og ikke minst årsakene til at hun har hatt et over snittet aktivt sexliv. Så leng hun behandler deg med respekt så skal du behandle henne med respekt. Nei det betyr ikke at hun er et dårlig menneske, og jeg sa aldri at man må være kristen for å være et godt menneske.. Som sagt to ganger før, dette handler ikke at jeg dømmer henne, for det gjør jeg ikke. Men det er ting som har skjedd og jeg må forholde meg til. Hun gjør det ja. Inntrykket mitt er at hun er svært så irrasjonell (og da sett i lys av at hun er jente og irrasjonell i utgangspunktet) og ustabil. Frelst for noen måneder siden og forandret seg fullstendig? Folk flest forandrer seg ikke SÅ mye. Og i så fall hadde jeg ville gitt det litt tid før jeg trekker noen konklusjoner. Så, du virker litt naiv og småforelsket. Med det sagt, så ser jeg ikke noen problemer i å fortsette å være sammen med denne jenta og se hva som skjer. Hvorfor skal alt analyseres opp og ned i mente? Ellers burde du vel begynne å penetrere henne på jevnlig basis før du i det hele tatt har slike bekymringer. Et høyt antall partner er ikke ønskelig, men ikke nødvendigvis en dealbreaker for min del. Lykke til! Stemmer det, forandret seg når hun ble frelst, noe som ikke er uvanlig. Skjedde med meg og, så jeg vet det kan skje til større eller mindre grad. Sant det, kanskje jeg "overanalyserer" litt. Men har egentlig kommet til konklusjonen at jeg ikke skal la dette bli et problem. Men nei, skal ikke begynne å penetrere hu med det første nei. Takk Jeg mener at det gjør det, 1814_, at det finnes et fasitsvar, for hva slags følelser er det som kan ødelegge et forhold på bakgrunn av to forskjellige og varierende slimete hinner i friksjon? Antar at du synes det er helt ok at dama di knuller andre menn da. Fin stråmann 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Det blir litt dumt å legge alt for mye i antall sexpartnere man har hatt , så lenge jenta er frisk, ikke har noen STD's og kan få barn så spiller det ingen rolle den eventuelle fortiden hun har, for det er jo nettopp det fortid og svært lite relevant for om et forhold vil fungere ikke. Det er med en gang man legger vekt på det som har skjedd før at ting går skeis , utrolig mange potensielt perfekte forhold fordi vi har hengt oss opp i fortiden , men se heller på det sånn at hun har valgt deg og er sammen med deg nå , noe de andre ikke greide... Så får man jobbe seg videre utifra dette , hvor trygg man blir på hverandre og ikke minst hvor bra sexen kan bli mellom dere , om det er en viktig del av forhold, hvis ikke bygger man videre på andre ting. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) skjønner veldig godt at du er skeptisk, religion er forkastelig søkte bekreftelse gjennom sex i årevis, ble "plutselig frisk" etter å ha blitt noe så sykt som "frelst"... vi snakker proper mental case her spør du meg, røde flagg over hele linja.... sorry, bare min personlige mening. Sorry, men sånne ateistiske kommentarer preller av meg som vann på nyvokset lakk Det er ikke sykt å bli kristen, og hvertfall ikke hvis det gjør deg til en bedre person. Jeg ble også mye mer ærlig og rolig etter jeg valgte den veien. Jeg sier ikke at du må være kristen for å være ærlig og snill, men det forandret hvertfall meg. Forresten liker jeg måten du bruker ordet "religion", så hiver du kristne som har skjønt seg på nestekjærligheten i samme bås som radikale muslimer som dreper for sin gud.. Så muslimer dreper og kristne horer rundt da? skjønt.... du må ikke glemme kristendommens historie.... men den har du vel ikke lest av grunner jeg ikke får nevne her uten å få advarsel av moderator. Endret 18. desember 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Faktisk litt av et dilemma du har her. Noen bryr seg ikke om fortiden og antall sexpartnere til kjæresten, mens for andre er dette et stort problem. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg hadde håndtert situasjonen. Jeg kunne uten tvil hatt sex og styrt med ei jente som har hatt mange sexpartnere, men gå inn i et forhold? Veldig usikker. Tror jeg alt for ofte hadde kommet til å tenkt på hvor mange sexpartnere hun har hatt tidligere og fremstått som en sjalu drittunge, meen.. jeg ville nok prøvd et forhold, hvis jeg likte jenta godt. Men som sagt.. litt av et dilemma. Og jeg hadde som sagt vært veldig usikker. Anonymous poster hash: 5bed3...b73 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Du burde heller bli bekymret over det faktum at hun har truffet Gud etter et liv med "syndfullt liv". Det er en form for ansvarsfraskrivelse for det livet hun levde før. Kanskje til og med det ultimate ansvarsfraskrivelse. Ikke akkurat noe man leter etter i et kjæreste-emne. I tillegg tyder det på at hun selv er av den oppfatning at det livet hun levde før ikke var korrekt. Av den grunn trenger du ikke å dømme henne, eller være redd for det. Hun har allerede gjort det selv. Endret 18. desember 2015 av Sandy Koufax 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Det blir litt dumt å legge alt for mye i antall sexpartnere man har hatt , så lenge jenta er frisk, ikke har noen STD's og kan få barn så spiller det ingen rolle den eventuelle fortiden hun har, for det er jo nettopp det fortid og svært lite relevant for om et forhold vil fungere ikke. Det er med en gang man legger vekt på det som har skjedd før at ting går skeis , utrolig mange potensielt perfekte forhold fordi vi har hengt oss opp i fortiden , men se heller på det sånn at hun har valgt deg og er sammen med deg nå , noe de andre ikke greide... Så får man jobbe seg videre utifra dette , hvor trygg man blir på hverandre og ikke minst hvor bra sexen kan bli mellom dere , om det er en viktig del av forhold, hvis ikke bygger man videre på andre ting. Godt svar. Jeg velger å se det positive i det faktisk - at hun har mye erfaring med sex, betyr vel at hun muligens er god på det, så hvis vi kommer til det stadiet en dag så drar jeg kanskje noen fordeler? skjønner veldig godt at du er skeptisk, religion er forkastelig søkte bekreftelse gjennom sex i årevis, ble "plutselig frisk" etter å ha blitt noe så sykt som "frelst"... vi snakker proper mental case her spør du meg, røde flagg over hele linja.... sorry, bare min personlige mening. Sorry, men sånne ateistiske kommentarer preller av meg som vann på nyvokset lakk Det er ikke sykt å bli kristen, og hvertfall ikke hvis det gjør deg til en bedre person. Jeg ble også mye mer ærlig og rolig etter jeg valgte den veien. Jeg sier ikke at du må være kristen for å være ærlig og snill, men det forandret hvertfall meg. Forresten liker jeg måten du bruker ordet "religion", så hiver du kristne som har skjønt seg på nestekjærligheten i samme bås som radikale muslimer som dreper for sin gud.. Så muslimer dreper og kristne horer rundt da? skjønt.... du må ikke glemme kristendommens historie.... men den har du vel ikke lest av grunner jeg ikke får nevne her uten å få advarsel av moderator. Og takk til deg Faktisk litt av et dilemma du har her. Noen bryr seg ikke om fortiden og antall sexpartnere til kjæresten, mens for andre er dette et stort problem. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg hadde håndtert situasjonen. Jeg kunne uten tvil hatt sex og styrt med ei jente som har hatt mange sexpartnere, men gå inn i et forhold? Veldig usikker. Tror jeg alt for ofte hadde kommet til å tenkt på hvor mange sexpartnere hun har hatt tidligere og fremstått som en sjalu drittunge, meen.. jeg ville nok prøvd et forhold, hvis jeg likte jenta godt. Men som sagt.. litt av et dilemma. Og jeg hadde som sagt vært veldig usikker. Anonymous poster hash: 5bed3...b73 Ja det er et dilemma egentlig, men vil ikke at det skal bli et problem. Prøver å se fremover isteden. Du burde heller bli bekymret over det faktum at hun har truffet Gud etter et liv med "syndfullt liv". Det er en form for ansvarsfraskrivelse for det livet hun levde før. Kanskje til og med det ultimate ansvarsfraskrivelse. Ikke akkurat noe man leter etter i et kjæreste-emne. I tillegg tyder det på at hun selv er av den oppfatning at det livet hun levde før ikke var korrekt. Av den grunn trenger du ikke å dømme henne, eller være redd for det. Hun har allerede gjort det selv. Det er jeg ikke bekymret over. Hun ønsker å leve et annet liv, noe som bare er bra. Utifra samtalene våre så høres det absolutt ikke ut som at hun bruker dette som en form for 'ansvarsfraskrivelse'. Det stemmer at hun selv føler det livet var galt, og det er det hun sier. Hadde blitt mer bekymret om IKKE sa det, om hun f.eks. hadde vært stolt over det hadde jeg kuttet kontakten med en gang. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Det blir litt dumt å legge alt for mye i antall sexpartnere man har hatt , så lenge jenta er frisk, ikke har noen STD's og kan få barn så spiller det ingen rolle den eventuelle fortiden hun har, for det er jo nettopp det fortid og svært lite relevant for om et forhold vil fungere ikke. Det er med en gang man legger vekt på det som har skjedd før at ting går skeis , utrolig mange potensielt perfekte forhold fordi vi har hengt oss opp i fortiden , men se heller på det sånn at hun har valgt deg og er sammen med deg nå , noe de andre ikke greide... Så får man jobbe seg videre utifra dette , hvor trygg man blir på hverandre og ikke minst hvor bra sexen kan bli mellom dere , om det er en viktig del av forhold, hvis ikke bygger man videre på andre ting. Godt svar. Jeg velger å se det positive i det faktisk - at hun har mye erfaring med sex, betyr vel at hun muligens er god på det, så hvis vi kommer til det stadiet en dag så drar jeg kanskje noen fordeler? Der må jeg nesten anbefale deg å ikke ha noen forventninger... Antall sexpartner har som regel ikke noe med hvor bra man blir , man kan ha hatt 40 one nights stands eller 1 forhold og 800 "omganger". Sex er uansett noe man må bli flink på sammen og noe som man kan få til å fungere i et par forhold , med andre ord man må gi litt for å få litt , men det viktigste er at begge to er villige til å gjøre en innsats for hverandre. Endret 19. desember 2015 av Malvado Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Sant nok. Hvis vi kommer dit en dag så får jeg ha 0 forventninger, så kan jeg heller bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Hyggelig å høre at du har funnet deg ei du liker. I motsetning til et par andre her, er jeg av den oppfatning at selv om det virker som om du har et problem med det nå, kan det bedre seg. Problemer er ikke alltid vedvarende og permanente. Jeg tror du helt fint kan "komme over det" (om det er lov å si). Løsningen her er, som med mange andre ting, å tenke på det litt annerledes. Til slutt ser du forhåpentligvis litt annerledes på det, og det blir vann under broen. Noe det er. Vann under broen. Sett dette på kontoen over foreldede ting. La fortid være fortid. Det er fremtiden som betyr noe, og om dere skal dele den sammen spiller et antall fra før ingen verdens rolle. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Takk skal du ha. Et veldig godt innlegg. Takk for det, det hjelper. Creds til deg! Endret 19. desember 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Bare et spørsmål... Plager det deg ikke at hun har vært en liten "slut" og veldig glad i pikk, samtidig bilfil, men nå er moroa over? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Lurer på hva damen hadde tenkt om hun så at du postet om dette på et forum. Er det en grunn for at du har et profilbilde av personen din? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Bare et spørsmål... Plager det deg ikke at hun har vært en liten "slut" og veldig glad i pikk, samtidig bilfil, men nå er moroa over? Det er tydelig at dette plager deg. Men har du noen gang tenkt over hvor mange ganger partneren din eventuelt har sugd pikk eller slikket fitte? De fleste jenter / gutter er ikke akkurat Jomfru Maria og det blir jo litt idiotisk å kalle en jente for "slut" fordi hun har vært sammen med et x antall gutter. Jeg kjenner en "idiot" som fant ut at eksen til partneren hans var neger og han ble fly forbanna og kalte henne alt mulig rart , gikk en god del på at fitta hennes var stor som faen etter at hun hadde fått "jumbopick" , saken er at han hadde faktisk selv en "svært" liten penis... Det verste av alt var at dama hans var glad i ham og satte pris på ham som person og likte sexen de hadde selv om han hadde en "liten tiss" , per dags dato er han singel ,har ikke barn og svært ulykkelig over valget han tok. Hun kom seg videre og er gift i dag og har flere barn med en annen mann som er hvit (så ordtaket om noen lurer på det stemmer ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå