Leo_ Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Dealbreakern for meg kom da du skrev at hun var frelst. I min verden lukter dette sekt og religiøs fanatisme, noe jeg tar sterk avstand fra. 50 sexpartnere er ikke unormalt hos ei pen jente i tjueårene, og ikke noe jeg hadde merket meg nevneværdig ved Jo, det er uvanlig. Tull! Ut fra svaret ditt og et par andre faktorer, som f.eks alder, anser jeg svaret ditt som ubegrunnet, gjetning, uten personlig erfaringsgrunnlag. 4 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå. Vær så snill, ikke slike svar. Gjør bare ting verre Jeg liker hun veldig godt og kunne sett for meg et forhold med hu. Sorry Hva hindrer deg nå i se det samme bare fordi hun har hatt flere sex partnere enn deg? Med min personlighet og preferanse ville jeg vært mer skeptisk til den frelst biten. Skjønte ikke spørsmålet...? Ok, så synd. Spørsmålet mitt er hvorfor du ikke kan se for deg et forhold med henne nå etter at du fant ut antall sex partnere. Sa ikke at jeg ikke kunne se for meg et forhold, bare sier at det gjorde meg tankefull. Se på det første svaret jeg fikk her, så skjønner du hva jeg mener. Er ting som er vanskelig å glemme. Vi lever tross alt i 2015, hvorfor har ikke teknologien kommet så langt at man kan koble opp hjernen til en maskin og fjerne enkeltminner? Dealbreakern for meg kom da du skrev at hun var frelst. I min verden lukter dette sekt og religiøs fanatisme, noe jeg tar sterk avstand fra. 50 sexpartnere er ikke unormalt hos ei pen jente i tjueårene, og ikke noe jeg hadde merket meg nevneværdig ved Var det du eller jeg som skulle date hu? Jeg (og de fleste andre) svarer jo ut fra våre egne følelser, jeg ville bare gi deg mitt perspektiv. Fair enough Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Sex kan være så mangt. Det kan være en fysisk aktivitet man gjør sammen med en annen person, uten følelser. Eller det kan være en intim opplevelse hvor man virkelig åpner seg med noen man genuint er glad i. Du vil vel fort være #50 som har sex med henne på den første måten. Men du vil ikke være #50 som har sex med henne på den andre måten - du vil kanskje kunne være den første. Det er den andre måten som virkelig har noe å si. Endret 17. desember 2015 av Imlekk 4 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Sex kan være så mangt. Det kan være en fysisk aktivitet man gjør sammen med en annen person, uten følelser. Eller det kan være en intim opplevelse hvor man virkelig åpner seg med noen man genuint er glad i. Du vil vel fort være #50 som har sex med henne på den første måten. Men du vil ikke være #50 som har sex med henne på den andre måten - du vil kanskje kunne være den første. Det er den andre måten som virkelig har noe å si. Godt svar! Dette hjelper 2 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hun var tidligere bifil, før hun ble kristen. Hun har levd et liv der hun søkte annerkjennelse gjennom seksuell oppmerksomhet/omgang med menn (og noen kvinner), men har jo gått helt bort fra dette nå. Ville bare påpeke at hun er like bifil selv om hun er blitt kristen. Blir som folk som sier til folk at før så var de homofil og nå er de straight, nei du er da bifil, bare at man liker det motsatte kjønn mer enn samme kjønn. Antallet tror jeg ikke du skal legge deg så mye opp i, hun sier jo selv at dette er fortid og hun ikke skal være sånn lenger.. 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hun var tidligere bifil, før hun ble kristen. Hun har levd et liv der hun søkte annerkjennelse gjennom seksuell oppmerksomhet/omgang med menn (og noen kvinner), men har jo gått helt bort fra dette nå. Ville bare påpeke at hun er like bifil selv om hun er blitt kristen. Blir som folk som sier til folk at før så var de homofil og nå er de straight, nei du er da bifil, bare at man liker det motsatte kjønn mer enn samme kjønn. Antallet tror jeg ikke du skal legge deg så mye opp i, hun sier jo selv at dette er fortid og hun ikke skal være sånn lenger.. Nei jeg tror du tar feil. Men det er 100% irrelevant til denne tråden, så det trenger vi ikke diskutere her. PM meg om du vil diskutere det videre. Stemmer, spot on! Har ikke lyst til å henge meg opp i det egentlig. I just did Endret 17. desember 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Når du har hatt deg med 50 stykker i en alder av 24 sier det at standaren din er vanvittig lav, enten du har forandret deg eller ikke. Eller at standarden er høy, fordi hun har forkastet 49 stykker. Anonymous poster hash: 641ff...177 3 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Er på leting etter noen å slå meg til ro med ja. Hvorfor mener du jeg skal fortsette letinga? Når du har hatt deg med 50 stykker i en alder av 24 sier det at standaren din er vanvittig lav, enten du har forandret deg eller ikke. Eller at standarden er høy, fordi hun har forkastet 49 stykker. Anonymous poster hash: 641ff...177 Hehe Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvis dette allerede oppleves som et problem, så tror jeg ikke dette kommer til å bli noe bedre etter hvert. Noen ganger er det kanskje best å ikke spørre om slike ting. Enkelte kan nemlig være ærlige (som hun jenta her), mens andre pynter på tallet. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hvis dette allerede oppleves som et problem, så tror jeg ikke dette kommer til å bli noe bedre etter hvert. Noen ganger er det kanskje best å ikke spørre om slike ting. Enkelte kan nemlig være ærlige (som hun jenta her), mens andre pynter på tallet. Hva er grunnen til at du ikke tror det? Sant det. Kunne ønske vi kunne gått et par timer tilbake i tid nå Har du en tidsmaskin til låns? Endret 17. desember 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Sex kan være så mangt. Det kan være en fysisk aktivitet man gjør sammen med en annen person, uten følelser. Eller det kan være en intim opplevelse hvor man virkelig åpner seg med noen man genuint er glad i. Du vil vel fort være #50 som har sex med henne på den første måten. Men du vil ikke være #50 som har sex med henne på den andre måten - du vil kanskje kunne være den første. Det er den andre måten som virkelig har noe å si. Godt svar! Dette hjelper Godt å høre! Prøv å ha en positiv vinkling på perspektivet her, så kan dette fort bli noe som styrker et eventuelt fremtidig forhold. 1 Lenke til kommentar
Bogdan Penko Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Er ikke nesten 50 personer temmelig mye (over ca 6 år)? Hva kan jeg gjøre for å glemme dette og se fremover isteden? Det er det min venn. Men la meg trøste deg med at jeg er i samme posisjon. Sex er bare hinner mot hinner i en slimete bevegelse. Personlighet er noe langt mer komplekst. Og gleder det deg ikke bare noe, at denne kvinnen, som har ligget med 50 personer - et rimelig greit utdrag av befolkningen - har valgt nettopp deg til tross for alt hun vet finnes der ute? Kravet er selvsagt at hun har funnet ut av sine synder. Sålenge hun er klar over dette, så ser jeg ikke problemet. Annet enn kjønnssykdommer. EDIT: Du har også et problem med kvinner som har ligget med få, utroskap. Det er mindre sannsynlig at denne kvinnen vil være utro enn en annen som har hatt langt færre partnere, fordi de ikke vet hva som finnes på den andre, alltid grønne siden av gjerdet. Endret 17. desember 2015 av Bogdan Penko 1 Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Er på leting etter noen å slå meg til ro med ja. Hvorfor mener du jeg skal fortsette letinga? Fordi du allerede har problemer med antallet sexpartnere. Det kommer ikke til å gå over. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Det viktige er ikke hvem hun har hatt sex med FØR: Det viktige er hvem hun har sex med NÅ (og fremover). Og du vet at du liker henne, så ikke vær så opptatt av det. Fokusèr heller på hvorfor HUN bør like DEG. 1 Lenke til kommentar
Bogdan Penko Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Er på leting etter noen å slå meg til ro med ja. Hvorfor mener du jeg skal fortsette letinga? Fordi du allerede har problemer med antallet sexpartnere. Det kommer ikke til å gå over. Så du neglisjerer det eneste faktiske problemet, kjønnsykdommer? Du kan selv ligge med så mange du ønsker, men du kan ikke ta en av samme kaliber til din kone? Den type logikk forstår ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Har hatt flust med sexpartnere, og hatt sex med damer som har hatt enda flere sexpartnere, null problem. Ville dog ikke hatt noen av de damene som kone... Om du er ute etter å slå deg til ro med denne dama hadde jeg forsatt leitinga. Om du er ute etter casual sex i et år eller to så tipper jeg hun kan et triks eller to, kos deg. Dobbelmoral much? 4 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen mener det er for mange og andre bryr seg ikke. Det finnes ikke noe fasitsvar. Lenke til kommentar
Bogdan Penko Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Jeg mener at det gjør det, 1814_, at det finnes et fasitsvar, for hva slags følelser er det som kan ødelegge et forhold på bakgrunn av to forskjellige og varierende slimete hinner i friksjon? Endret 17. desember 2015 av Bogdan Penko Lenke til kommentar
Populært innlegg anon12234 Skrevet 17. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) skjønner veldig godt at du er skeptisk, religion er forkastelig søkte bekreftelse gjennom sex i årevis, ble "plutselig frisk" etter å ha blitt noe så sykt som "frelst"... vi snakker proper mental case her spør du meg, røde flagg over hele linja.... sorry, bare min personlige mening. Endret 17. desember 2015 av Henrik2k 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå