Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som har ligget med mange :-/

Anbefalte innlegg

God kveld forumhoder! ;)

Så det har seg slik at jeg dater en jente (24) for tiden, og vi har virkelig funnet tonen. Hun liker meg åpenbart godt, og jeg liker hun. Hun er søt og vi har mye til felles. Vi har ikke datet så lenge, men har veldig god kontakt allerede, snakker mye sammen hver dag.

Men, idag snakket vi litt om tidligere forhold og sånt. Jeg nevnte at jeg har ligget med beskjedne 2 jenter i mitt liv (den ene var jeg ilag med i over 4 år, sånn sett har jeg jo hatt sex flere ganger enn hu, men er jo annerledes når det er med samme person over lang tid). Hun sa hun hadde ligget med altfor mange. Jeg var på vei til å si at jeg ikke ville vite antall, men idet jeg skriver dette popper det opp en melding; "39 gutter og 10 jenter." - jeg får nesten sjokk. Det hadde jeg ikke trodd! Ble veldig satt ut av dette. Hun var tidligere bifil, før hun ble kristen. Hun har levd et liv der hun søkte annerkjennelse gjennom seksuell oppmerksomhet/omgang med menn (og noen kvinner), men har jo gått helt bort fra dette nå. Hun ble frelst for noen måneder siden, og siden det har hun forandret seg fullstendig og ønsker aldri å leve det livet hun levde før da hun lå rundt.

Greia er at jeg liker hun utrolig godt, men tanken på at hun har vært med så mange er litt vanskelig for meg. Jeg dømmer ikke, og hun kan jo ikke gjøre noe med fortiden sin, men allikevel; hvis jeg noen gang skal ha sex med denne jenta, kan det fort hende jeg kommer til å ha dette i baktankene og synes det er litt ekkelt å tenke på at jeg da blir nr 50. Jeg har ikke lyst til at dette ødelegger, men jeg må innrømme at dette gjorde meg tankefull.

Er jeg sær? Er ikke nesten 50 personer temmelig mye (over ca 6 år)?
Hva kan jeg gjøre for å glemme dette og se fremover isteden?

Endret av Cou10nho
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Vær så snill, ikke slike svar. Gjør bare ting verre :( Jeg liker hun veldig godt og kunne sett for meg et forhold med hu.

Sorry

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jeg sær? Er ikke nesten 50 personer temmelig mye (over ca 6 år)?

Hva kan jeg gjøre for å glemme dette og se fremover isteden?

En one night stand hver 6. uke, om ingen av de var faste partnere. Er man kåt så er man kåt? Men du burde nok ta opp STD-er (at hun har sjekka seg for alt).

Anonymous poster hash: 29233...de2

Måtte du være anonym for å si det? :p  Men ja, en hver 6. uke, når du sier det slik høres det ikke sååå ille ut. Tja, man er kanskje det men..

Ja det blir nok aktuellt hvis det blir aktuellt ;)

Lenke til kommentar

Eneste jeg hadde klart å tenke på

Vær så snill, ikke slike svar. Gjør bare ting verre :( Jeg liker hun veldig godt og kunne sett for meg et forhold med hu.

Beklager det. Er du kristen selv? Hvis ja så prøv å forhold deg til tilgivelsesgreiene i bibelen, se det fra den vinkelen selv om det kanskje er rart å si. Du må ikke si til jenta at du tilgir henne, hun har ikke gjort noe galt mot deg.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det kommer mange frisinnede og sier at fortiden ikke spiller noen rolle og at hun har valgt deg av en grunn og blablabla. Det er riktig at fortid er fortid, men jeg hadde aldri klart å være med noen som har hatt så mange partnere. Jeg hadde nok ikke klart å leve med det om hun hadde hatt halvparten av tallet du snakker om.

Når du har hatt deg med 50 stykker i en alder av 24 sier det at standaren din er vanvittig lav, enten du har forandret deg eller ikke.

EDIT: Jeg er forresten ikke på noen måte religiøs.

Endret av Faaensoldemor
Lenke til kommentar

50 stykk er selvsagt over snittet, men problemet for deg er vel heller ditt tall enn hennes tall. Forsåvidt ikke uvanlig for personer som ikke har hatt så mange partnere at de sliter litt med selvtilliten. 

Det fine med å date noen rutinerte at at de jevnt over holder er flinke. De vet hva de liker og det gir bedre sex. La fortid være fortid og nyt forholdet.

Jeg hadde vært mer bekymret for at hun er nyfrelst kristen. Det ville vært kroken på døra for min del :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Sorry

Hva hindrer deg nå i se det samme bare fordi hun har hatt flere sex partnere enn deg? Med min personlighet og preferanse ville jeg vært mer skeptisk til den frelst biten.

Lenke til kommentar

Når du har hatt deg med 50 stykker i en alder av 24 sier det at standaren din er vanvittig lav, enten du har forandret deg eller ikke.

Jeg hadde gledelig passert 50 som 17-åring jeg dersom jeg hadde klart å få napp. 

Og ja, standarden min er ganske så lav. Det er bare sex. Sålenge vedkommende er noenlunde innenfor normalen utseendemessig og ikke psykopat så kjører jeg på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du hadde nok blitt overrasket over "normalt" dette har blitt, folk går ut å fester hver helg og jentene har flust av tilbud hele kvelden. 

Så lenge hun er fri for sykdommer hadde jeg ikke tenkt særlig på det, iallefall om hun er "over" det som du sier. Men hadde dere møttes på den måten, altså ved ett av 50 onenightstands hadde jeg vært meget skeptisk. 

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvorfor det skulle bety noenting. Hadde en kompis i gamle dager som førte bok over alle han hadde dratt over og det var godt over 300, det var ingen som dømte han.

Jeg dømmer hun ikke, handler ikke om det. Hun er like mye verd som et menneske.

50 stykk er selvsagt over snittet, men problemet for deg er vel heller ditt tall enn hennes tall. Forsåvidt ikke uvanlig for personer som ikke har hatt så mange partnere at de sliter litt med selvtilliten. 

Det fine med å date noen rutinerte at at de jevnt over holder er flinke. De vet hva de liker og det gir bedre sex. La fortid være fortid og nyt forholdet.

Jeg hadde vært mer bekymret for at hun er nyfrelst kristen. Det ville vært kroken på døra for min del :)

Vel, du om det. Det er på ingen måte kroken på døra for min del, snarere tvert imot. Jeg ble selv kristen for et år siden, så det er bare en fordel - en av de mange tingene vi har til felles. :)

Eneste jeg hadde klart å tenke på

Beklager det. Er du kristen selv? Hvis ja så prøv å forhold deg til tilgivelsesgreiene i bibelen, se det fra den vinkelen selv om det kanskje er rart å si. Du må ikke si til jenta at du tilgir henne, hun har ikke gjort noe galt mot deg.

Ja jeg er det. Selvfølgelig, hun er tilgitt for sine synder og alt det der. Handler mer om at jeg vet at hun har vært med alle disse, og det er liksom litt "turnoff" for meg. Handler ikke om fordømmelse eller noe, som sagt.

Lenke til kommentar

Dealbreakern for meg kom da du skrev at hun var frelst. I min verden lukter dette sekt og religiøs fanatisme, noe jeg tar sterk avstand fra. 50 sexpartnere er ikke unormalt hos ei pen jente i tjueårene, og ikke noe jeg hadde merket meg nevneværdig ved

• Liker 6
Lenke til kommentar

Sorry

Hva hindrer deg nå i se det samme bare fordi hun har hatt flere sex partnere enn deg? Med min personlighet og preferanse ville jeg vært mer skeptisk til den frelst biten.

Skjønte ikke spørsmålet...?

Ok, så synd.

Du hadde nok blitt overrasket over "normalt" dette har blitt, folk går ut å fester hver helg og jentene har flust av tilbud hele kvelden. 

Så lenge hun er fri for sykdommer hadde jeg ikke tenkt særlig på det, iallefall om hun er "over" det som du sier. Men hadde dere møttes på den måten, altså ved ett av 50 onenightstands hadde jeg vært meget skeptisk. 

Joda sant det, er vel ganske normalt kanskje, og det synes jeg er trist. Sex er en fin ting, men synes ikke det skal bli så hverdagslig som det er for tiden. But that's me.

Ja hun er faktisk over det virker det som, virkelig over det og vil "aldri tilbake".

Lenke til kommentar

Dealbreakern for meg kom da du skrev at hun var frelst. I min verden lukter dette sekt og religiøs fanatisme, noe jeg tar sterk avstand fra. 50 sexpartnere er ikke unormalt hos ei pen jente i tjueårene, og ikke noe jeg hadde merket meg nevneværdig ved

Var det du eller jeg som skulle date hu? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Sorry

Skjønte ikke spørsmålet...?

Ok, så synd.

Spørsmålet mitt er hvorfor du ikke kan se for deg et forhold med henne nå etter at du fant ut antall sex partnere.

Lenke til kommentar

Var det du eller jeg som skulle date hu? ;)

Jeg (og de fleste andre) svarer jo ut fra våre egne følelser, jeg ville bare gi deg mitt perspektiv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...