DementedAlbino Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ser der ligger mange gc spille ute til nedlastning, så det jeg da lurer på er om det går ann å ta backup av de spillene jeg har. Skjer daglig at spillene ligger å slenger etter at ungene har brukt de, og da hadde det hvert genialt om de kunne holdt seg til en kopi av spillet framfor orginalen slik at det ikke blir ripet opp. Noen som har noe mer info om dette? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er det lovlig da? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ser der ligger mange gc spille ute til nedlastning, så det jeg da lurer på er om det går ann å ta backup av de spillene jeg har. Skjer daglig at spillene ligger å slenger etter at ungene har brukt de, og da hadde det hvert genialt om de kunne holdt seg til en kopi av spillet framfor orginalen slik at det ikke blir ripet opp. Noen som har noe mer info om dette? Ja det går ann å ta backup. Men da må du ha en maskin til noen å hundre tusen kroner. Kontakt din "nærmeste Nintendo forhandler for mer informasjon". Lenke til kommentar
darker Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 usikker på hva software du trenger for å ta backup av GC spill, men for å spille de slipper du å brenne o.l. kjører alt over ethernet med boot dvd (husker ikke hvilket spill det er nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå