Vannlinjen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Finnes det ikke noe slikt lenger? Skal på et lengre utenlandsopphold og har behov for et norsk abonnement med 0 i månedspris. Kontantkort er lite praktisk hvis jeg noensinne må ringe utover det påfylte beløpet. Mest sannsynlig vil ikke abonnementet være i bruk. Har sett litt rundt, men det virker ikke som om dette finnes lenger? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Du burde jo ikke ha et norsk abonnement om du skal være i utlandet. Om du skal ringe til Norge, bruke data, eller sende sms blir det svindyrt. Da burde du heller kjøpe sim-kort i det landet du reiser til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Man får vel kontantkort til en 50-lapp som er gyldig i ett år - det er vel ingen dårlig deal. Virker som om det er slutt på døde abonnement og man må ut med kr. 40 pr mnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hvis du skal være i EU/EØS, anbefaler jeg et kontantkort fra NetCom. Da får du automatisk tilgang til Eurotariffen hvis du har behov for å bruke kortet, NetCom har også mange pakkeløsninger dersom du er på et kort opphold i Norge, Du må lade en gang i året, men det klarer du vel. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Ok! Takker og bukker. Da blir det kontantkort fra Netcom. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Kontantkort er lite praktisk hvis jeg noensinne må ringe utover det påfylte beløpet. Det er jo bare å lade det. Telenors kontantkort kan lades på nettet med bankid og visa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Kontantkort er lite praktisk hvis jeg noensinne må ringe utover det påfylte beløpet. Det er jo bare å lade det. Telenors kontantkort kan lades på nettet med bankid og visa.I likhet med samtlige andre kontantkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå