Gå til innhold

Hvilken Akracing

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og en venn av meg skal investere i noen nye gamingstoler, vi tenkte å slå litt på stortromma.. 

Etter litt googling tenkte vi at Akracing ser bra ut, de kan også bli levert av komplett. Vi fikk testet en Akracing Premium (https://www.komplett.no/product/814697/spill/pc-mac/tilbehr-til-pc/akracing-premium-gaming-chair#) i deres butikk og likte den. 

Så lurte vi bare på om noen har prøvd den dyrere ProX modellen (https://www.komplett.no/product/858712/spill/pc-mac/tilbehr-til-pc/akracing-prox-gaming-chair) , er denne like god å sitte i? Prisforskjellen takler vi bra men vi vil ha det som er best å sitte i. 

Skal sittes i mens vi gamer og/eller programmerer.

Takker og bukker for alle svar. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rent komfortmessig er det ca. ingen forskjeller mellom de forskjellige stolene fra AKRacing og heller ikke mellom stoler fra AKRacing, DX Racer og de andre vanlige gamingstolene.  Utover pris så ligger forskjellene egentlig kun i materialvalg, farger, bredde og hvilken tyngde de er spesifisert for.

Det greieste er helt enkelt å velge den som passer lommeboka og smaken best, samt å velge en stol med sete i stoff og ikke i plastikk (eller kunstskinn, om du vil) om du ikke liker å kjenne svetten sildre gjennom rævsprekken i sommermånedene.

Lenke til kommentar

Men Akracing Premium og Akracing ProX ser jo veldig annerledes ut, så jeg tror der er annerledes å sitte i også. Det ser ut som ProX har større purte og kan ikke se at den følger de avtagbare putene også. At den koster mer går fint,  vi har begge to spart opp til ett maksbudsjett på 4000 hver for stolen. vi vil bare ha den beste. 

6013696f-8503-4d9f-b0a0-de832c239ca1.jpg

GC060KR_118587_800x800.jpg

Endret av sam_vimes
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...