Kamelot Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Nå har tiden kommet til at jeg skal skal installere en SSD-disk på min laptop. på. Det jeg lurer på er hvilke SSD-disk som er å anbefale? Den skal være over 500 GB. Det andre er at jeg ønsker å beholde eksisterende harddisk i laptopen, for å få til det må jeg ta ut CD-spilleren fra PCen og jeg trenger noe som kalles secondary HDD Caddy? eller noe(hva heter det på norsk?) Opperasjonen har jeg tenkt å gjøre selv ved hjelp av denne You tube videoen: Kort fortalt så trenger jeg hjelp til følgende: Hvilken SSD-disk over 500 GB er å anbefale? Hvor får jeg tak i såkalt Soccondary HDD Cab? MVH Kamelot. Endret 17. desember 2015 av Kamelot Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Nå har tiden kommet til at jeg skal skal installere en SSD-disk på min laptop. på. Det jeg lurer på er hvilke SSD-disk som er å anbefale? Den skal være over 500 GB. Det andre er at jeg ønsker å beholde eksisterende harddisk i laptopen, for å få til det må jeg ta ut CD-spilleren fra PCen og jeg trenger noe som kalles secondary HDD Caddy? eller noe(hva heter det på norsk?) Opperasjonen har jeg tenkt å gjøre selv ved hjelp av denne You tube videoen: Kort fortalt så trenger jeg hjelp til følgende: Hvilken SSD-disk er å anbefale? Hvor får jeg tak i såkalt Soccondary HDD Cab? MVH Kamelot. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Beklager dobbelpost Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Av SSD så er det bare å ta en hvilkensomhelst Samsung 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Denne SSD'en er vel den de fleste vil anbefale deg å kjøpe. Har to-tre slike og de er meget bra! https://www.komplett.no/product/828770/datautstyr/harddiskerssd/ssd-25/samsung-850-evo-500gb-ssd# Caddy finner du på ebay: http://www.ebay.com/sch/Drive-Bay-Caddies-/158816/i.html Vær obs på at du må bestille riktig størrelse på Caddy'en! Jeg bestilte først en 12,7mm men skulle selvsagt ha en på 9,5mm. (Hadde du bodd i / nært Lillehammer kunne du godt fått en av meg...) Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Takker for svar. Hadde selv vurdert å velge den voff viste meg, hadde fått den anbefalt av flere, den er nå i boks Da gjenstår caddyen ... 12.7 mm eller 9.5 mm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå