WonkoDent_42 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Her om dagen skulle jeg kjøre gjennopretetting på en HP laptop, med Windows7. Jeg benyttter meg av en installasjosn-CD. Så oppdaget jeg at det manglet nettleser, windows update funket ikke, og en rekke standardprogrammer var fraværende. Så hva kan være årsaken til dette er den en enkle løsninh her et sted? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hva slags installasjons-CD er dette? Høres ikke ut som en orginal Microsoft DVD. Lenke til kommentar
WonkoDent_42 Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Det var en window 7 home premium installasjons CD, men jeg tror kanskje PCen opprinnelig var Profesional. Har jeg lobotomert den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Har du kjørt DVD'en fra Windows? Eller valgt upgrade? Det gir et annet resultat enn om du tar en 'clean install'. Se punkt 11: http://www.wikihow.com/Install-Windows-7-(Beginners) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Høres ut som en Windows 7 N versjon i mine øyne. Den blir vel levert helt ren. Løsningen er vel å hente drivere og annet fra nettet og installere via USB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå