Spillredaksjonen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hør ukens podcast.PODKAST: Konami er blant de som har skuffet Rad Crew i år Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? Er ikke så kjent. Blir nesten aldri gjenkjent noe sted! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Bryr du seg ikke, så ikke høre på det i guess? AtW 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? Er ikke så kjent. Blir nesten aldri gjenkjent noe sted! Det er vel fordi de er Norsk om jeg husker rett, ergo de er ikke internasjonale. Lenge siden jeg sjekket dem ut Endret 17. desember 2015 av PurgatoryX Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent?Er ikke så kjent. Blir nesten aldri gjenkjent noe sted! Det er vel fordi de er Norsk om jeg husker rett, ergo de er ikke internasjonale. Lenge siden jeg sjekket dem ut Vel, forhåpentligvis sjekker du oss ut igjen snart Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? Du kan jo alltids høre på begrunnelsene og deretter avgjøre om man burde høre på de, stedet for å kategorisk avvise de kun fordi de er noen som prøver å lage en sending ut av sine synspunkter. Endret 18. desember 2015 av Pseudopod Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? lol, what the hell. Anywho, hva heter musikken/sangen som spilles fra ca 3:10 merket? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? lol, what the hell. Anywho, hva heter musikken/sangen som spilles fra ca 3:10 merket? Final Fantasy tactics 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Konami har vel skuffet alle utenom pachinko-entusiastene. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 So what? Hvorfor skulle jeg bry meg mer om hva de synes? Bare fordi de er kjent? lol, what the hell. Anywho, hva heter musikken/sangen som spilles fra ca 3:10 merket? Final Fantasy tactics Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå