Harald Gjerholm Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Rimfrost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Kaldt og flott. Fint bilde. Kunne kanskje tenkt meg et standpunkt litt til høyre så det røde huset ikke ble skjult og treet ikke kom midt i bildeflaten. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Her har du fått fram rimfrosten på en fin måte. Grei komp. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Flott motiv, med mulighet for å bli enda bedre med litt endret standpunkt, som foreslått av Kjell Stian. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Takk for kommentarer. Jeg har flere varianter herfra også som nevnt av herrene. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Rigtig smukt med alt det rim....giver en masse stemning vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fortsatt kaldt og vinteraktig på dine kanter der jeg. Her har kakelinna inntatt gata med tåke og bare slaps på fortauet og rein gate i dag. Jeg kunne kanskje tenkt meg at du hadde plassert det tvillingtreet litt lenger til venstre og heller tatt med litt mer til høyre for treet stjeler nok litt fra den fine husklynga lenger inne i bildet. Men stemningen er jo der okke som for å si det med'n Stomperud. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Vakkert som et postkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg