Gå til innhold

Star Wars Episode VII - The Force Awakens - Spoilertråd for de som har sett filmen

edge

Anbefalte innlegg

Eller se på Darth Maul som ble kuttet i to, og også falt tilsynelatende veldig veldig langt ned. Skulle tru det ville tatt kværken på'n, men han overlevde faktisk, og fikk nye bein (EU om jeg har forstått korrekt).

Han er vel med i ein eller anna serie, så det er canon at han overlevde.

Begge dei to kan vel kallast over snittet sterke i krafta, i motsetning til Han, men joda, han kan så klart overleve.

Viktigare enn måten han dør på er vel heller det at Kylo Ren som drep sin eigen far kanskje er det viktigaste som skjer i heile filmen, og har alt å seie for den vidare utviklinga av Kylo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At han blir spidda av ein lyssabel og så dett tilsynelatande veldig, veldig langt ned er ikkje nok altså?

I Star Wars universet? Nei. Bare se på Luke som fikk hånden kuttet av, og også falt tilsynelatende veldig veldig langt. 

Eller se på Darth Maul som ble kuttet i to, og også falt tilsynelatende veldig veldig langt ned. Skulle tru det ville tatt kværken på'n, men han overlevde faktisk, og fikk nye bein (EU om jeg har forstått korrekt). 

Poenget er dog at Star Wars er fiction og alt kan skje, uansett hvor usannsynlig det kan virke. og det ville ikke overrasket meg om Han Solo dukket opp i neste film også. Jeg tviler på at han gjør det, men det ville ikke overrasket meg. 

Det ville overrasket meg, fordi det ville vært latterlig dårlig skrevet om det var tilfellet. Han Solo er død, han kommer ikke tilbake i annet enn fan fiction.

Lenke til kommentar

det ville ikke overrasket meg om Han Solo dukket opp i neste film også. Jeg tviler på at han gjør det, men det ville ikke overrasket meg. 

Du tviler, men ville ikkje blitt overraska? Litt av ei heilgardering. Eg ville blitt svært, svært overraska om Han Solo hadde dukka opp i live i Episode 8. Men me veit jo at det ikkje vil skje. Det er INGEN grunn overhodet til at det skal skje, så eg er svært overraska over at det finst nokon som seier dei ikkje ville blitt overraska om så skjer.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Ps. Har ikke lest andre innlegg her i tråden.
---------------------

Ser Solo er oppsatt i neste film, men det kan jo være som "ghost" likt som obi wan?. Men da skal vel bare klærne og ikke kroppen ligge igjen? :hmm:Solo var også hel da han falt ned. Overlevde kanskje? Ja tror helst han overlevde.

Så filmen i dag og den er helt grei. Hadde ventet det mer (teknisk) spektakulært. Mer store byer og sånt. Men den er helt klart laget sånn at den pirrer nysgjerrigheten for neste mest mulig, forståelig nok.  :p 
Hvorfor 3PO hadde fått en rød arm vet jeg ikke, om det var noe spesielt med det eller om det bare var et tilfeldig påfunn uten betydning?
De nye skikkelsene integrerte seg bra i "familien".

Lenke til kommentar

Sånn rent teoretisk, hvis det fantes noe slikt som en lyssabel, så ville vel en slik penetrering la seg overleve hvis man unngikk vitale organer. Varmen ville forseglet såret. Fallskader betyr fuck all i Star Wars-universet, så det er ikke noe å tenke på engang.

Skulle ikke forundre meg om Solos død var en forutsetning for at Harrison Ford ble med. Han er jo ikke rare akrobaten lenger. "Det høres hyggelig ut, men jeg blir ikke med på noen trilogi denne gangen".

Lenke til kommentar

Den som har forandret seg mest er utvilsomt Leia. Stakkar, tiden har ikke fart for fint med hun, vakre prinsessen :(

Skjønner ikke alt "hatet" mot henne som har vært overalt og i sosiale medier. Hun er da 59 år, og ser da helt normal ut for alderen. Hva er det folk forventer? Tror folk har glemt hvor lenge siden det er siden den originale trilogien kom ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Synes hun var blitt en riktig søt gammel dame. Fremdeles flott.

Øynene som ser. Syns hun så ut som ei bondekone fra texas elns. Passer ikke særlig for en prinsesse i Star wars?

Hun kunne slanket seg litt.

Og så kunne hun hatt mer galaktisk verdighet med sminke og kostymer som passet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...