covah Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Rouge One, er det Star Wars-lisensiert make-up det eller? Håper du tuller? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Nei Forskjell på rogue og rouge, vet du! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Regner med at du vet hva det er og bare troller litt. Disney skal gjøre med Star Wars som med Marvel. Nemlig gi ut en Star Wars film i året fremover. Annet hvert år kommer en film i sagaen, episode VIII kommer mai 2017. Hvert år i mellom kommer selvstendige filmer som viser en "side handling" der man ikke fokuserer på Skywalker familien men en annen kjent karakter. Først ute er Rouge One der vi ser hvordan opprørerne fikk tak i planteg ingene til den første Death Star. Etter det får vi en film som viser livet til en ung Han Solo. Ryktene går videre i filmer om Bobba Fett, Yoda, Jabba the Hut også videre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Rogue fortsatt. Ikke Rouge. Det er det Buddy hinter til. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Syns det er fantastisk humor jeg, men så skal det sies at jeg er tilhenger av tørr humor! En film i året? Håper virkelig ikke de ødelegger hele universet. Det kan faktisk bli for mye av det gode, Marvel.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Neste film kommer vel i 2017? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Av Sagaen, ja. Men kommer spin-offs. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jepp, kjem ut i desember i år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Så lenge de greier å lage gode filmer kan de godt gi ut 5 nye Star Wars-filmer i året for min del. Hyppigheten byr jeg meg fint lite om, så lenge filmene er gode. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Så lenge de greier å lage gode filmer kan de godt gi ut 5 nye Star Wars-filmer i året for min del. Hyppigheten byr jeg meg fint lite om, så lenge filmene er gode. Det er også sagt fra Disney at de vil fortsette å lage Star Wars filmer så lenge det tjenes penger på dem. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det høres unektelig ut som en ny ku de kan melke! Frykter slike ting veldig siden univers slik som SW er veldig sårbart! Nå er det garantert forskjell på oss alle, men jeg blir iallfall veldig fort lei hvis jeg blir nødt til å se masse masse forskjellige filmer / serier for å henge med i utviklingen i universet. 3-4 filmer på 10 år er helt kanon, kanskje 5 også, men 10 filmer på 10 år (noen serier etter hvert?) kan fort bli litt for meget. Det er min mening da. Vi får bare se hvordan det blir løst fra Disney og hvordan kvaliteten på det blir. Gleder meg iallfall stort til neste film Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Mengden filmer plager ikke meg egentlig, men heller hva filmene skal handle om. F.eks den som kommer om en ung Han Solo. Da selvsagt uten Harrison Ford i rollen som Solo. Hv faen?! La Han Solo være i fred Kjør heller en Obi-Wan film med Ewan McGregor hvor Obi tusler rundt på tattooine osv. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det høres unektelig ut som en ny ku de kan melke! Frykter slike ting veldig siden univers slik som SW er veldig sårbart! Nå er det garantert forskjell på oss alle, men jeg blir iallfall veldig fort lei hvis jeg blir nødt til å se masse masse forskjellige filmer / serier for å henge med i utviklingen i universet. 3-4 filmer på 10 år er helt kanon, kanskje 5 også, men 10 filmer på 10 år (noen serier etter hvert?) kan fort bli litt for meget. Det er min mening da. Vi får bare se hvordan det blir løst fra Disney og hvordan kvaliteten på det blir. Gleder meg iallfall stort til neste film Slik jeg har forstått det vil det komme episoder fra sagaen annethvert år. De "må" man jo følge med på. Bortsett fra det kommer det selvstendige historier som ikke har handling fra hovedhistorien (episode 1-9). Disse selvstendige filmene har heller ikke fortsettelser i hverandre. Blir litt som å følge Marvel, du kan følge serien om Avengers og Captain America. Betyr ikke at du må se Antman. Kanskje får man noen gjesteopptredener, men ingen store storylines fra film til film. Går jo sterke rykter om at i første film får vi blant annet se Darth Vader på sitt mektigste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Maks fet film, men synes måten Kylo Ren drepte Han Solo på var litt småstusselig.Så det. Alt jeg har å si nå. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Maks fet film, men synes måten Kylo Ren drepte Han Solo på var litt småstusselig. Så det. Alt jeg har å si nå. Jeg satser litt på at han ikke egentlig ble drept, litt sånn som Gandalf i første ringenes herre Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Maks fet film, men synes måten Kylo Ren drepte Han Solo på var litt småstusselig. Så det. Alt jeg har å si nå. Jeg satser litt på at han ikke egentlig ble drept, litt sånn som Gandalf i første ringenes herre Jeg tenker det samme. I filmer som dette kan man nesten aldri være 100% sikker på at noen er død før man ser hodet sprenge i 1000 biter. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 At han blir spidda av ein lyssabel og så dett tilsynelatande veldig, veldig langt ned er ikkje nok altså? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Om Han Solo kommer tilbake blir jeg så skuffet at jeg kaster opp. Bare så det er sagt. Han er død. 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 At han blir spidda av ein lyssabel og så dett tilsynelatande veldig, veldig langt ned er ikkje nok altså? I Star Wars universet? Nei. Bare se på Luke som fikk hånden kuttet av, og også falt tilsynelatende veldig veldig langt. Eller se på Darth Maul som ble kuttet i to, og også falt tilsynelatende veldig veldig langt ned. Skulle tru det ville tatt kværken på'n, men han overlevde faktisk, og fikk nye bein (EU om jeg har forstått korrekt). Poenget er dog at Star Wars er fiction og alt kan skje, uansett hvor usannsynlig det kan virke. og det ville ikke overrasket meg om Han Solo dukket opp i neste film også. Jeg tviler på at han gjør det, men det ville ikke overrasket meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå