Gå til innhold

Radeon 9600 Pro - et hav av kort

Serqevx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg sitter og ser på oversikten til komplett her, går det i stå for meg.

De har både "VIVO", "Lite Retail", "Fireblade Edition", "Ultimate Edition" og "All In Wonder". Hva er forskjellen? Er Sapphire det beste merket eller hva?

Tror det er Vanskelig Og si Garantert hvem merke som er best.

Men jeg Mener At Disse 3 Merkene er markedets Beste: Sapphire, Hercules, og Power Color.

Hercules er jo litt dyrere da, så de har kansje enten bedre Kvalitet eller Ytelse eller kansje begge deler. men men... vanskelig og si hvem av disse som er best tror jeg.

skiller nok Ihvertfall ikke allverden!

Lenke til kommentar

Skal vi se.

9600Pro = Standard Pro.

9600Pro Fireblade = Standard pro, men med raskere minnemoduler, som tåler mer klokking

9600Pro Ultimate = Standard Pro, men med en stoor kjøleribbe istedenfor vifte.

9600Pro med VIVO = Video in, Video Out. Integrert tv-kort med andre ord

9600Pro All-In-Wonder = Ati sitt spesialkort - Info

9600Pro Lite Retail= Standard Pro, men med mindre bundle, dvs at du sannsynligvis bare får med esken, en cd med drivere og en instruksjonsbok.

9600Pro EZ = PowerColor sin billigversjon av 9600Pro, dette har dårligere, gammelt minne, klokket til kun 400MHz DDR, vanlig er 600MHz. Yter allikevel bedre enn 9600 non-pro, og ligger derfor midt i mellom Pro og non-pro.

Håper ting er litt klarere nå :-)

Lenke til kommentar
9600Pro Fireblade = Standard pro, men med raskere minnemoduler, som tåler mer klokking

:yes: .. men er ikke innstillt på mer enn standard (600MHZ), er derimot garantert til 660 (ikke rare yteksesforskjellen)

I tillegg (for å gjøre forviringen total) finnes:

9600XT høyere klokket og det beste av 9600serien

9600SE finner du i motsatt ende (dårligst)

Lenke til kommentar

VIVO Betyr Video inn/ut. Det er IKKE et TV kort. AIW derimot er et fulstendig TV kort m/ TV tuner. Har Sapihir AIW 9000 Pro og det er helt utmerket. Spiller ikke de "Feiteste" spillene, men BF1942 går bra i "Medium" settings. TV fungsjonen er heti grei. Koble til antenne eller VCR og se eller ta opp.

Mvh xAWx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...