Evil_Hail Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg satt på pcen her om dagen da den plutselig ble veldig blurry og uskarp. jeg så litt på denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=160652&hl men jeg er ikke veldig lysten på å fikle inni skjermen og uansett har jeg lurt lenge på om jeg ikke snart skulle kjøpe ny skjerm. så det ejge egentlig lurer på er om det ikke er noe fuck med skjermkortet elller windass innst. det er bare skrift som blir uskarpt. spill funker som bare det, men all skrift får man vondt i hue av. og jeg har lyst til å kjøpe Hyundai sin q17s etter å ha lest så mye fint om den bla. her på forumet men har også fått med meg at eizo kommer med noen nye modeller. jeg er ikke sinnsykt kravstor til annet enn at jeg ikke aksepterer ghosting i spill/filmer og liker ikke for høye priser burde jeg vente på eizo? hvis ikke kjøper jeg Hyundai sin asap Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg tror ikke de eizo modellene kommer før påske. heller ikke de nye samsung modellene kommer før denne tiden. Jeg sitter selv på en q17s, og er meget fornøyd. Men jeg kommer nok til å kjøpe meg ny skjerm om et års tid. Da q17s fungere som serverskjerm Nå skal det legges til at jeg har sendt mail til samsung for å få ite når de skal lanseres i Norge. Regner med å få svar i løpet av uka. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 jeg tror ikke de eizo modellene kommer før påske. heller ikke de nye samsung modellene kommer før denne tiden. Jeg sitter selv på en q17s, og er meget fornøyd. Men jeg kommer nok til å kjøpe meg ny skjerm om et års tid. Da q17s fungere som serverskjerm Nå skal det legges til at jeg har sendt mail til samsung for å få ite når de skal lanseres i Norge. Regner med å få svar i løpet av uka. så det er ikke noe vits å vente mao? og btw: hvorfor skal du bytte om allerede et år? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 fordi jeg setter design forann alt. De nye samsungene har ingen knapper og har en ms på 12. Det er en rivende utvikling på LCD, og jeg liker å ha det "hotteste" på markedet. For øyeblikket er q17s det beste valget når du skal spille mye. Eizo L557 hvis du er mer allround bruker. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er du sikker på at du ikke kjører skjermen på lav frekvens?, jeg hadde lignende problemer, fikk vondt i hodet , øyer som brant o.l., det viste seg at frekvensen hadde forandret seg til 72Hz da jeg skiftet oppløsning. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 har selfvølgelig sjekka refreshraten og oppløsningen. dette skjedde veldig plutselig og det er bare skrift og ikoner som er fælt å se på... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Folkens, hvis dere driver og sitter på PCene og skjermene deres er det ikke rart de tar kvelden etter hvert. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 da er q17s bestilt *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå