Gå til innhold

Skjermen ble plustelig veldig "blurry"

Evil_Hail

Anbefalte innlegg

jeg satt på pcen her om dagen da den plutselig ble veldig blurry og uskarp. jeg så litt på denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=160652&hl men jeg er ikke veldig lysten på å fikle inni skjermen og uansett har jeg lurt lenge på om jeg ikke snart skulle kjøpe ny skjerm. så det ejge egentlig lurer på er om det ikke er noe fuck med skjermkortet elller windass innst. det er bare skrift som blir uskarpt. spill funker som bare det, men all skrift får man vondt i hue av.

og jeg har lyst til å kjøpe Hyundai sin q17s etter å ha lest så mye fint om den bla. her på forumet :) men har også fått med meg at eizo kommer med noen nye modeller. jeg er ikke sinnsykt kravstor til annet enn at jeg ikke aksepterer ghosting i spill/filmer og liker ikke for høye priser :) burde jeg vente på eizo? hvis ikke kjøper jeg Hyundai sin asap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror ikke de eizo modellene kommer før påske. heller ikke de nye samsung modellene kommer før denne tiden.

Jeg sitter selv på en q17s, og er meget fornøyd. Men jeg kommer nok til å kjøpe meg ny skjerm om et års tid. Da q17s fungere som serverskjerm ;)

Nå skal det legges til at jeg har sendt mail til samsung for å få ite når de skal lanseres i Norge. Regner med å få svar i løpet av uka.

Lenke til kommentar
jeg tror ikke de eizo modellene kommer før påske. heller ikke de nye samsung modellene kommer før denne tiden.

Jeg sitter selv på en q17s, og er meget fornøyd. Men jeg kommer nok til å kjøpe meg ny skjerm om et års tid. Da q17s fungere som serverskjerm ;)

Nå skal det legges til at jeg har sendt mail til samsung for å få ite når de skal lanseres i Norge. Regner med å få svar i løpet av uka.

så det er ikke noe vits å vente mao?

og btw: hvorfor skal du bytte om allerede et år? :p

Lenke til kommentar

fordi jeg setter design forann alt. De nye samsungene har ingen knapper og har en ms på 12. Det er en rivende utvikling på LCD, og jeg liker å ha det "hotteste" på markedet. For øyeblikket er q17s det beste valget når du skal spille mye. Eizo L557 hvis du er mer allround bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...