kjellst Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Kirka i morgenlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Originalen er helt nydelig. Fine de andre også, men ikke like spennende. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Flott med trærne som ramme rundt kirken i V1 og V2. I V1 ville jeg klonet vekk litt småtteri som stikker ned fra øvre ramme til venstre i bildet for da ville greina gått mer rent ut på ramma hvilket kanskje ville økt spenningen noe. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Fine bilder! Akkurat sånn kirke har vi på Kleive også, trodde det var den ved første øyekast. Nydelig lys og fine farger. V1 er favoritten. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Flott bilde av kirka, som blir meget kledelig rammet inn av treet i V1. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Rart hvor forskjellig inntrykk man noen ganger kan få av ett og samme motiv, der det kun er gjort ørsmå endringer i presentasjonen. I V1 ser jeg en vakker kirke, som framstår varm, myk og vennlig. . I V2 er den samme kirken fremdeles vakker, men strammere i linjene, og framstår litt mer reservert, om man kan bruke et slikt uttrykk. I V3 mister kirken vennlighet, og framstår kjølig og lite gjestfri.. Dette er bare noen tanker jeg umiddelbart fikk når jeg så serien, men så er jo jeg litt snål. Flotte bilder alle tre, med nydelig lys og skjønne farger. Min favoritt ble nok V1. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 En flott serie dette hvor jeg synes best om V2. Flotte farger/lys, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg