Jolko Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hei, det er den originale parkvarmeren i bilen men parkvarmeren i bilen har aldri fungert i mitt eie siden i sommer. igår fikk jeg koblet til en pc til bilen og så det var 2 feilkoder på parkvarmeren, men fikk ikke sett på disse da vi hadde dårlig tid så jeg slettet alle feilkodene. Etter jeg gjorde det fungerte parkvarmeren, men når jeg prøvde lengre ut på kvelden, startet den og røyk en del også stoppet den igjen etter ca 1min. Jeg hadde timer på 06:30 idag men den hadde ikke startet, fikk heller ikke startet den manuelt. Noen som vet hva som kan være problemet? Takker for svar:) Endret 17. desember 2015 av Jolko Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Les ut feilkodene på nytt, helst med Vida/DICE. Det burde gi en god pekepinn på hva som kan være galt.Vil forøvrig anbefale at du bruker dette forumet: http://forum.vccn.no/forumdisplay.php?18-C30-V40II-XC40-S40II-V50-C70IIStørre sjanse for å få et bedre og utfyllende svar der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå