Cowboy33 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hva har skjedd med skomoten hos jenter? Hva er liksom greia med joggesko i allslags vær og tilfalle slags antrekk? Ser stadig vekk jenter som kledd i f.eks skjørt eller kjole, eller pene bukser som klarer å toppe antrekket med et par hvite eller fargesprakende joggesko... Eller nå på vinteren, i kaldt vær med slaps og søle, gjerne med skinnyjeans eller tights, bare ankler og joggesko... Virker som det er joggesko som skal brukes uansett! Hvor ble det av pene støvletter, gjerne med litt hel og platå, eller stilige vinterboots? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Mote? Jeg er litt usikker på hva du ønsker å diskutere? Om folk er enig i med deg i at joggesko ikke er så fint(?), hvorfor mote ikke alltid er praktisk? Hvorfor mote ikke alltid er fint? AtW Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg bruker disse nå i vinter! Er fra Jeffrey Campbell, og jeg syns de er mye kulere og stiligere enn joggesko! Også er de gode å gå i! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 ... fordi de er behagelige? 2 Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Noen liker faktisk å gå i komfortable sko. Tro det eller ei. 2 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 ... fordi de er behagelige? Ikke mye behagelige i minusgrader og søkkvåte da. Tror ikke de fleste har nok peiling til å kjøpe seg noen skikkelige sko. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg synes sneakers er behagelige om vinteren vel og merke om føret er slik at de ikke blir gjennomvåte. AtW Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Greit med GoreTex-joggesko. De kan man vasse med i vann uten å bli våt. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Vinterjoggesko er tingen adidas har hatt det vet jeg. Ellers så trenger en vell ikke alltid å ha sko med hæl bare fordi en har fine klær på syns komford bør gå før utsende når det kommer til sko. Høye hæler er ikke så bra ergonomisk sett om en skal gå hele dagen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ellers så trenger en vell ikke alltid å ha sko med hæl bare fordi en har fine klær på syns komford bør gå før utsende når det kommer til sko. Går du med joggesko har det ingenting å si om du har "fine klær" på resten. Du ser elendig ut uansett. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Joggesko har vel vært ganske trendy for menn de siste par årene også. Mange som bruker Nike til ellers ganske klassiske antrekk. Stygt mener jeg, men nordmenn har vel lenge vært glad i å kle seg ganske "sporty", så overrasker egentlig ikke. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Forloveden går i joggesko og tights fordi det er behagelig. Hvorfor skal hun måtte ødelegge bena sine for å se litt ekstra "stilig" ut? Syntes joggesko og tights er pent, jeg! Går selv i sneakers. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Hvis du ødelegger bena av å gå med sko, passer de ikke, ellers er du uvanlig følsom for hva du går med. Syns egentlig ikke det er noe komfortabelt å gå i joggesko, ja, føles som å gå på en sky. Liker bedre å ha kontakt med bakken. Og skinnsko regulerer temperatur og fuktighet uendelig mye bedre. Endret 28. desember 2015 av Revolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå