jegeringenhvemerdu Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hei! Jeg gikk til anskaffelse av en New Nintendo 3DS XL her om dagen. Man kan vel kalle det et (lite gjennomtenkt) impulskjøp, for jeg har faktisk ikke spilt siden GameBoy Advance kom ut(!). Jeg kjøpte versjonen som kommer med Animal Crossing Happy Home Designer forhåndsinstallert, pluss at jeg kjøpte Paper Mario: Sticker Star i tillegg. Jeg lurer på om noen har forslag til spill kan kjøpe, som er passelig for nybegynnere, og som ikke er så stressende? (Jo mindre stressende, jo bedre.) For å gi et lite hint om hvilket nivå jeg er på / hva jeg liker, så dør jeg i Paper Mario Sticker Star hele tiden. Og søte spill som sikkert er beregnet for barn tiltaler meg veldig. Pluss at jeg liker godt tanken på spill hvor jeg ikke må bekymre meg for å dø. På forhånd tusen takk! Endret 17. desember 2015 av bleue Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Luigis Mansion 2 Er et av de enklere 3ds spillene, det har søt grafikk og er morsomt for alle aldre. Så har du Professor Layton serien som er er fine casual spill. Pokemon er også ganske enkle og faktisk litt oppslukende selv om man ikke er Pokemonfan. Selv elsker jeg Zelda serien, men de kan være litt vriene enkelte steder hvis man ikke vet hvordan man skal gjøre ting. De beste til 3ds er Occarina of Time og Majoras Mask. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Pokemon x/y, Pokemon ORAS, Mario & Luigi Paper Jam Bros, Legend of zelda A link between worlds. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 - Alle Zelda-spillene, spesielt Link Between Worlds. Men også N64 remakene om du ikke har spilt de før. - Pokemon x/y om du liker denslags - Mario Kart 7 - Shovel Knight Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gode spill som har blitt foreslått, men føler ikke helt at de over har anbefalt ut i fra det du forespør (ikke-stressende og søte spill). Ikke sikker på om disse treffer deg heller, men de virker litt mer passende: Nintendogs + Cats. Kjæledyrsimulator. http://nintendogspluscats.nintendo.com/ Animal Crossing: New Leaf. Kjenner ikke så mye til serien, men alle elsker tydeligvis dette. Er visst ganske avslappende og behagelig. Tror det er et mer komplett spill enn Happy Home Designer. http://www.animal-crossing.com/newleaf/ Kirby: Tripple Deluxe. Plattformspill som ikke burde være for utfordrende Ikke spillt dette heller, men det virker bra, og Kirby spill er generelt kjent for å være temmelig lette. http://kirby.nintendo.com/triple-deluxe/ Tomodachi Life. Du spiller som Mii-karakterer i en livssimulator, så vidt jeg forstår. Fått alright kritikk i alle fall, og antar det ikke er særlig stressende. http://tomodachi.nintendo.com/ New Style Boutique 1 og 2. Ser ut som et drittspill for småjenter, men virker som mange av en eller annen grunn elsker dette. Blir nesten litt nyskjerrig på det selv. Aner dog ingen ting om det annet enn det opplagte. https://www.nintendo.co.uk/Games/Nintendo-3DS/Nintendo-presents-New-Style-Boutique-653532.html 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Monster Hunter 4U har jeg brukt mye tid på. Utrolig fengende. Litt vanskelig. Mest tøft. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Er mange gode spill til 3DS. For å ta noen favoritter som kan passe til trådstarter: - Animal Crossing: New Leaf. For all del, Happy Home Designer er bra, men det er bare en spin-off. New Leaf er det nyeste fra hovedserien. Her snakker vi vandre rundt på en liten øy, møte folkene som bor der, fiske, samle insekter, plante ting, dekorere hus og så videre. Svært avslappende og koselig, og omtrent uten mål og mening. Men man kan fort bli avhengig. - Virtue's Last Reward. Strengt tatt ikke et vanlig spill, men mer som en bok med noen få puzzles her og der. Men akkurat som forgjengeren (999: 9 Hours. 9 Persons, 9 Doors på DS er historien svært bra, og det er lett å bli hektet.) - Puzzles & Dragons: Super Mario Edition. To "match 3" spill i ett. Et er basert på Mario, et er basert på mer standard fantasy. Men meget bra gameplay hvis man liker sånne spill. - Harvest Moon. Er flere slike på 3DS, og alle er rimelig bra. Kort sagt dreier det seg om å drive en gård. Plant ting, vann ting, høst ting, pass på dyrene, utforsk området rundt, bli kjent med folkene i byen og så videre. - Story of seasons. Kort sagt det neste "ekte" Harvest Moon. Dvs det er laget av folkene bak Harvest Moon-serien, men de fikk av forskjellige grunner ikke lov til å bruke navnet Harvest Moon lengre. Er ikke ute i Europa ennå, men gleder meg. EDIT: Ser det er ute på eShop nå. - Rune Factory 4. Mye av det samme som Harvest Moon, men i tillegg kan man sloss mot monstre osv. Jeg foretrekker Harvest Moon, men Rune Factory er et bra alternativ hvis man går lei den evige gårdsdriften og vil ha litt mer action. - Fantasy Life. Du har tolv klasser å velge mellom, og kan bytte dem når du vil. Fire av dem dreier seg om slossing, mens de åtte andre er mer vanlige ting som fisker, kokk og skredder. Meget bra. Interessant nok kommer Fantasy Life 2 til iOS og Android i stedet for 3DS, fordi de fleste som spiller det er voksne og spiller på mobilen eller nettbrett. Dette igjen førte logisk nok til at veldig mange klaget over at det "bare er et mobilspill" uten å ha prøvd det engang. Endret 4. januar 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå