Gå til innhold

Hvor lang tid tar det fra banknorwegian til konti?

Yob tvaya mat'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe

Vanlig overføring regner jeg med. NB: Overføringer er ikke rentefritt. (renter fra første dag)

Lenke til kommentar

Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe

Vanlig overføring regner jeg med. NB: Overføringer er ikke rentefritt. (renter fra første dag)

Hvor mye da? Om jeg betaler det 31 des?

Lenke til kommentar

Hvor mye da? Om jeg betaler det 31 des?

Uten at jeg kan si det sikkert mener jeg det er 23% rente. 40-50 kroner kanskje? Kan hende jeg er helt på bærtur her altså. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...