Gå til innhold

Ny android til sambo; Sony M4 Aqua vs Samsung A3 vs Samsung J5

Anbefalte innlegg

Min samboer trenger en ny telefon, siden hennes gamle Samsung Galaxy S II driver henne til vanvidd nå...

Helst ikke over 2000 kroner, så ingen toppmodeller er aktuelle.

Jeg har tittet litt rundt, og har kommet frem til Sony M4 Aqua, Samsung A3 og Samsung J5. Motorola Moto G var jeg innom, men hun vil helst ha Samsung eller Sony (mao. ting hun er vant med, hender hun bruker min Sony Z3+).

Hvilken av de tre gir mest for pengene? De er ganske like i utgangspunktet.

Ser A3 har 16GB minne mot 8GB på de andre to.

Til lik pris, hvilken er det beste valget? (Ser jeg kan få alle tre til 1990 hos CDON, litt avhengig av fargene...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men "hva hun er vant" med er Android. Samsung og Sony er to forskjellige verdener i Android verden.

Telefonen hun bør kjøpe er Moto G 3rg gen med 16gb disk og 2gb minne. 

Motorola kjører et ganske likt skin som Sony over Android, et rent og pent skin basert på stock android. Motorola sitter er det nærmeste du kommer stock Android bortsett fra Nexus telefoner.

EDIT: Hvis det står mellom de 2, så ville jeg gått for A3. 8gb internlagring (selv med støtte for SD-kort) holder rett og slett ikke. Min fru har en A5 og den er absolutt dugenes.

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv Sony M4 Aqua veldig god telefon på de fleste områder, eneste negativ kun 8 GB internminne det er ingenting hvis du først skal ha en del apper\musikk\film spill etc.

Så er det vanskelig å flytte til minnekort på en del, det er vel det som er mest negativt for meg.

Så er det et problem for deg skaff deg 16 GB versjonen men den er vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...