FranzJosef Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Kjøpte nå nylig denne: Sony Bravia KD-55X8505C Gode testresultater. Den kræsjer stadig vekk. Hver gang etter en har vært inne på NRK-TV appen så fungerer ikke fjernkontroll-funksjoner og TVen vil ikke skru seg av. Mange andre operasjoner fører også til at TVen streiker. Grå skjerm eller unaturlige reaksjoner. Eneste løsning blir da å rent fysisk dra ut strøm-kontakten, da restarter den seg. Nytter ikke med noe power-knapp el.l. Er dette normalt? Har det noe med Android å gjøre eller Sony? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Det har vært og er mye bugs med Android å flere har rapportert om lignende problemer. Har du siste oppdatering? Installer den hvis du ikke har den. Hvis du har den, reset TV tilbake til fabrikkinstillinger og installer på nytt om mulig. Har også lest at TV'n bør plugges ut i minst 2 minutter etter at oppdateringen er ferdig, så den blir aktivert. Høres veldig rart ut for meg, men det er nå et tips. Det er også blitt tipset om å slå av "fjernstart" eller hva det kalles. Skal ligge under instillinger og nettverk. Dette skal visst gjøre TV mer stabil og at fjernkontrollen responderer raskere. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Oh no. Jeg holder på å ferdigstille ordre på 808c hos siba. Men det går ikke hvis android sliter så mye. er Philips like utsatt? Har hørt at de også bruker android. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Ja, verre etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Da er det Samsung med Tissen som er mest stabil? ? Endret 17. desember 2015 av Megaoctane Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Eller web os 2.0 Har en samsung med tizen og har ikke opplevd noen problemer enda. Skal sies jeg bruker chromecast mer enn det innebygde i tven. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Nå er jo bildekvaliteten alfa og omega. Men kjedelig hvis programvaren henger etter og ødelegger brukeropplevelsen Lenke til kommentar
TGB Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Da er det Samsung med Tissen som er mest stabil? Jeg har også samsung med Tizen; heller ikke opplevd noen problem. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Har Philips tv med android inkludert. Det er mye rusk og rask i maskineriet på android TV fra philips. Det ser i hvert fall ut for meg som at Android TV er knapt over Beta stadiet selv om det nå har vært i sving siden i fjor. Jeg var på nippen til å gi opp min 55pus7600 TV, men så at mye av bugs er fra Android og appene så da blir bruken litt mindre og så satser jeg på at Philips kjører oppdateringer litt hurtig fremover. Kom ny oppdatering til min TV i går, selv med minimale endringer er det greit å se at de faktisk gjør oppdateringer. Se på sony sine forum og finn postene hvor sony søker erfaringer, legg inn gode bug rapporter så kanskje de plukker det opp til neste release. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Selv med helt vanlig bruk kræsjet Sony-en. Jeg tok ikke sjansen på å beholde den, returnerte på åpent kjøp i går og er da på nye jaktmarker. LG eller Samsung da som dere nevner som stabile? Vil veldig gjerne ha en sånn "muspeker" funksjon, magic pointer eller hva de kaller det. Virker sabla greit. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Kjøpte en Sony 755 for 2 dager siden. Har ikke kræsjet enda. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Kjøpte en Sony W855 for 2 mnd. siden. Har enda ikke kræsjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå